The Alwaysbemobile Company: “Bovag is de weg kwijt”

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • jsk

    Deze man claimt al geruime tijd het aleenrecht op kennis en kunde in de mobiliteitsbranche. Met ruim 200 hard franchise Profile vestigingen heb je wel recht van spreken, maar dit verhaal gaat te ver. Er zijn veel leden die de initiatieven van de Bovag (behalve LSC) toejuichen en volop gebruik maken van de aangeboden producten. Hier is niets mis mee, je hoeft het niet te doen. Tevens bestaat de mogelijkheid om deze producten onder private label te voeren (zie o.a. Bosch Car Service) en zo de dienstverlening aan de klanten te verbeteren en uit te breiden. Ik zie liever een actieve branchevereniging met een visie dan, pak ‘m beet, een passieve Focwa waar alleen onderlinge verhoudingen op de voorgrond treden en opdrachtgevers zich rot lachen om de amateuristiche wijze waarop men de kaas van het brood laat eten. Dus beste Luc, trek je terug uit de Bovag en trek je eigen plan. Trek erop uit en maak je plannen nu eens waar: 1,2,3 Autoservice, James, AHGN en nog enkele concepten spelen nog steeds slechts een bescheiden rol in de kantlijn van de mobiliteitsmarkt.

  • martijn

    Wat als de BOVAG een eigen schadetak opricht om de toenemende ontevredenheid onder leden over de FOCWA op te lossen. Komt van Bussel dan weer op hangende pootjes terug als ook de deal met AHGN niet loopt zoals verwacht? BOVAG kom op: zorg voor een goed verzekeringspakket waar leden mee kunnen werken en maak het mogelijk voor het universele bedrijf en de dealers het schadewerk weer naar zich toe te trekken zodat de kwaliteit behouden blijft en iedereen weer een gezonde boterham kan verdienen zonder de verzekeringsmaatschappijen en aanverwante organisaties te “helpen”

The Alwaysbemobile Company: “Bovag is de weg kwijt” | Automotive Online

The Alwaysbemobile Company: “Bovag is de weg kwijt”

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • jsk

    Deze man claimt al geruime tijd het aleenrecht op kennis en kunde in de mobiliteitsbranche. Met ruim 200 hard franchise Profile vestigingen heb je wel recht van spreken, maar dit verhaal gaat te ver. Er zijn veel leden die de initiatieven van de Bovag (behalve LSC) toejuichen en volop gebruik maken van de aangeboden producten. Hier is niets mis mee, je hoeft het niet te doen. Tevens bestaat de mogelijkheid om deze producten onder private label te voeren (zie o.a. Bosch Car Service) en zo de dienstverlening aan de klanten te verbeteren en uit te breiden. Ik zie liever een actieve branchevereniging met een visie dan, pak ‘m beet, een passieve Focwa waar alleen onderlinge verhoudingen op de voorgrond treden en opdrachtgevers zich rot lachen om de amateuristiche wijze waarop men de kaas van het brood laat eten. Dus beste Luc, trek je terug uit de Bovag en trek je eigen plan. Trek erop uit en maak je plannen nu eens waar: 1,2,3 Autoservice, James, AHGN en nog enkele concepten spelen nog steeds slechts een bescheiden rol in de kantlijn van de mobiliteitsmarkt.

  • martijn

    Wat als de BOVAG een eigen schadetak opricht om de toenemende ontevredenheid onder leden over de FOCWA op te lossen. Komt van Bussel dan weer op hangende pootjes terug als ook de deal met AHGN niet loopt zoals verwacht? BOVAG kom op: zorg voor een goed verzekeringspakket waar leden mee kunnen werken en maak het mogelijk voor het universele bedrijf en de dealers het schadewerk weer naar zich toe te trekken zodat de kwaliteit behouden blijft en iedereen weer een gezonde boterham kan verdienen zonder de verzekeringsmaatschappijen en aanverwante organisaties te “helpen”