Al 58 procent autoverkopen zijn A- en B-labels

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • swart

    De cijfers zijn veel slechter dan het zo op het eerste gezicht lijkt. Hoogste tijd om anders tegen de markt aan te kijken en deze fundamenteel anders te benaderen.
    Gebeurt dat niet dan voorspel ik dat de verkopen over 2009 niet boven de 350.000 eenheden uitkomen.

Al 58 procent autoverkopen zijn A- en B-labels | Automotive Online

Al 58 procent autoverkopen zijn A- en B-labels

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • swart

    De cijfers zijn veel slechter dan het zo op het eerste gezicht lijkt. Hoogste tijd om anders tegen de markt aan te kijken en deze fundamenteel anders te benaderen.
    Gebeurt dat niet dan voorspel ik dat de verkopen over 2009 niet boven de 350.000 eenheden uitkomen.