Automotive financier yesqar bestaat 3 jaar

Advertorial • Yesqar, de fintech-startup in de automotive financieringsindustrie, viert met trots haar 3-jarig bestaan. In deze korte tijd heeft yesqar indrukwekkende mijlpalen bereikt en een aanzienlijke impact gehad op de autobedrijven die samen zorgeloos willen ondernemen.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:
Bron: yesqar

Met een vernieuwende aanpak van financiële dienstverlening en een scherp oog voor de snel veranderende automotive sector, heeft yesqar zich snel gevestigd als dé financieringspartner voor autobedrijven. Het bedrijf heeft onlangs zijn 175e klant verwelkomd, wat getuigt van zijn groeiende invloed en geloofwaardigheid in de branche. yesqar onderscheidt zich door haar unieke combinatie van technologie, data-analyse, financiële expertise en een persoonlijke benadering. Deze kernwaarden hebben bijgedragen aan het succes van het bedrijf en hebben autobedrijven geholpen om hun winstgevendheid te vergroten en meer auto’s te verkopen.

Waarom kiezen bedrijven voor yesqar?

Uit de vaak persoonlijke en enthousiaste reacties blijkt de grote tevredenheid van klanten over de dienstverlening van yesqar. Klanten waarderen het persoonlijke contact, de diepgaande kennis van de accountmanagers en de snelle respons van zowel het interne als externe team van yesqar. Het vermogen van het bedrijf om essentiële data van de automotive markt te verwerken én beschikbaar te stellen aan haar klanten speelt ook een cruciale rol in het succesverhaal.

Een van de klanten van yesqar verklaarde: “Ik ben ervan overtuigd dat wij in yesqar de juiste partner hebben gevonden om ons bedrijf te laten groeien en de winstgevendheid te vergroten.” Inmiddels heeft deze klant zowel voorraadfinanciering als lease bevoorschotting via yesqar afgesloten.

Over yesqar
Yesqar, gevestigd in Eindhoven op het bruisende Strijp-S, is dé slimme autofinancier die autobedrijven helpt om meer auto’s te verkopen tegen een betere marge. Yesqar heeft een strategische samenwerking met dataplatform QarQuest. Daardoor wordt er gebruikgemaakt van unieke data en diepgaande marktkennis. Dat zorgt ervoor dat yesqar advies kan geven aan autobedrijven over voorraadbeheer, omloopsnelheid en natuurlijk financiering. Het bedrijf kan vervolgens zelf de voorraadfinanciering regelen, waardoor autobedrijven meer ruimte hebben om zorgeloos te ondernemen.Yesqar is gevestigd in Eindhoven op Strijp-S en is een strategische samenwerking tussen NIBC Bank en QarQuest.

Resultaten in 3 jaar

In slechts drie jaar tijd heeft yesqar indrukwekkende prestaties neergezet:

  • Een portefeuille van 400 miljoen euro
  • 175 tevreden klanten
  • Meer dan 3.500 succesvolle transacties
  • Een portefeuille met maar liefst 17.000 voertuigen
  • Waardering van 2.000.000 auto’s
  • Actief in Nederland én België
  • Een team van 17 enthousiaste en betrokken medewerkers
  • yesqar’s kernwaarde, “Digital met een human touch,” weerspiegelt zich in de combinatie van geavanceerde technologie met persoonlijke aandacht voor de klanten.
Automotive financier yesqar bestaat 3 jaar | Automotive Online

Automotive financier yesqar bestaat 3 jaar

Advertorial • Yesqar, de fintech-startup in de automotive financieringsindustrie, viert met trots haar 3-jarig bestaan. In deze korte tijd heeft yesqar indrukwekkende mijlpalen bereikt en een aanzienlijke impact gehad op de autobedrijven die samen zorgeloos willen ondernemen.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:
Bron: yesqar

Met een vernieuwende aanpak van financiële dienstverlening en een scherp oog voor de snel veranderende automotive sector, heeft yesqar zich snel gevestigd als dé financieringspartner voor autobedrijven. Het bedrijf heeft onlangs zijn 175e klant verwelkomd, wat getuigt van zijn groeiende invloed en geloofwaardigheid in de branche. yesqar onderscheidt zich door haar unieke combinatie van technologie, data-analyse, financiële expertise en een persoonlijke benadering. Deze kernwaarden hebben bijgedragen aan het succes van het bedrijf en hebben autobedrijven geholpen om hun winstgevendheid te vergroten en meer auto’s te verkopen.

Waarom kiezen bedrijven voor yesqar?

Uit de vaak persoonlijke en enthousiaste reacties blijkt de grote tevredenheid van klanten over de dienstverlening van yesqar. Klanten waarderen het persoonlijke contact, de diepgaande kennis van de accountmanagers en de snelle respons van zowel het interne als externe team van yesqar. Het vermogen van het bedrijf om essentiële data van de automotive markt te verwerken én beschikbaar te stellen aan haar klanten speelt ook een cruciale rol in het succesverhaal.

Een van de klanten van yesqar verklaarde: “Ik ben ervan overtuigd dat wij in yesqar de juiste partner hebben gevonden om ons bedrijf te laten groeien en de winstgevendheid te vergroten.” Inmiddels heeft deze klant zowel voorraadfinanciering als lease bevoorschotting via yesqar afgesloten.

Over yesqar
Yesqar, gevestigd in Eindhoven op het bruisende Strijp-S, is dé slimme autofinancier die autobedrijven helpt om meer auto’s te verkopen tegen een betere marge. Yesqar heeft een strategische samenwerking met dataplatform QarQuest. Daardoor wordt er gebruikgemaakt van unieke data en diepgaande marktkennis. Dat zorgt ervoor dat yesqar advies kan geven aan autobedrijven over voorraadbeheer, omloopsnelheid en natuurlijk financiering. Het bedrijf kan vervolgens zelf de voorraadfinanciering regelen, waardoor autobedrijven meer ruimte hebben om zorgeloos te ondernemen.Yesqar is gevestigd in Eindhoven op Strijp-S en is een strategische samenwerking tussen NIBC Bank en QarQuest.

Resultaten in 3 jaar

In slechts drie jaar tijd heeft yesqar indrukwekkende prestaties neergezet:

  • Een portefeuille van 400 miljoen euro
  • 175 tevreden klanten
  • Meer dan 3.500 succesvolle transacties
  • Een portefeuille met maar liefst 17.000 voertuigen
  • Waardering van 2.000.000 auto’s
  • Actief in Nederland én België
  • Een team van 17 enthousiaste en betrokken medewerkers
  • yesqar’s kernwaarde, “Digital met een human touch,” weerspiegelt zich in de combinatie van geavanceerde technologie met persoonlijke aandacht voor de klanten.