Erik Nooij naar Mobility Media

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Erik Nooij gaat de marktpositie van Fleet&Mobility versterken (foto: Mobility Media)

Erik Nooij (49) is op 1 november gestart als manager Business Partnerships bij mediabedrijf Mobility Media, uitgever van onder andere Automotive en Fleet&Mobility. Nooij is een bekend gezicht in de mobiliteitsbranche: de afgelopen periode was hij salesmanager bij XPOfleet, een leverancier van fleetmanagement software. Voor die tijd was hij jarenlang commercieel verantwoordelijk voor de vaksite Autoleasewereld.

“Bij XPOfleet heb ik het vak van mobiliteitsmanager nog beter leren kennen vanuit de gebruikerssoftware kant”, aldus Nooij. “Maar mijn hart ligt in de media. Daarom ben ik blij en trots om aan de slag te gaan voor Fleet&Mobility.”

De titel Fleet&Mobility bestaat uit een magazine dat vier keer per jaar uitkomt, en een online platform voor informatie rond fleetmanagement en mobiliteit. De titel is onderdeel van Mobility Media, een mediabedrijf van vakinformatie voor de mobiliteitsbranche. Naast Fleet&Mobility behoren onder andere Automotive en Autoschadeportaal tot het bedrijf, alsmede grote branche-events als Inspiration Day, Nationaal Automotive Congres en doelgroepevenementen als het aanstaande IMPEX-day voor bedrijven in import en export..

“De mobiliteitsbranche ontwikkelt zich heel snel”, aldus Jelle Heidstra, uitgever van Mobility Media. “We zien ook dat steeds meer bedrijven inspelen op de trend naar duurzame en efficiënte mobiliteit, waaronder nieuwe toetreders als Waymo en Uber. Maar ook traditionele mobiliteitsproviders zoals leasemaatschappijen en autobedrijven innoveren. Anderzijds zijn fleetmanagers op zoek naar nieuwe oplossingen. Fleet&Mobility is een sterke en bekende titel in de mobiliteitsbranche, en met Nooij kunnen we nog beter inspelen op de genoemde ontwikkelingen. Zo kunnen we meer productmarktcombinaties ontwikkelen, die aansluiten op de behoefte van managers die zich bezighouden met mobiliteit.”

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.

Erik Nooij naar Mobility Media | Automotive Online

Erik Nooij naar Mobility Media

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Erik Nooij gaat de marktpositie van Fleet&Mobility versterken (foto: Mobility Media)

Erik Nooij (49) is op 1 november gestart als manager Business Partnerships bij mediabedrijf Mobility Media, uitgever van onder andere Automotive en Fleet&Mobility. Nooij is een bekend gezicht in de mobiliteitsbranche: de afgelopen periode was hij salesmanager bij XPOfleet, een leverancier van fleetmanagement software. Voor die tijd was hij jarenlang commercieel verantwoordelijk voor de vaksite Autoleasewereld.

“Bij XPOfleet heb ik het vak van mobiliteitsmanager nog beter leren kennen vanuit de gebruikerssoftware kant”, aldus Nooij. “Maar mijn hart ligt in de media. Daarom ben ik blij en trots om aan de slag te gaan voor Fleet&Mobility.”

De titel Fleet&Mobility bestaat uit een magazine dat vier keer per jaar uitkomt, en een online platform voor informatie rond fleetmanagement en mobiliteit. De titel is onderdeel van Mobility Media, een mediabedrijf van vakinformatie voor de mobiliteitsbranche. Naast Fleet&Mobility behoren onder andere Automotive en Autoschadeportaal tot het bedrijf, alsmede grote branche-events als Inspiration Day, Nationaal Automotive Congres en doelgroepevenementen als het aanstaande IMPEX-day voor bedrijven in import en export..

“De mobiliteitsbranche ontwikkelt zich heel snel”, aldus Jelle Heidstra, uitgever van Mobility Media. “We zien ook dat steeds meer bedrijven inspelen op de trend naar duurzame en efficiënte mobiliteit, waaronder nieuwe toetreders als Waymo en Uber. Maar ook traditionele mobiliteitsproviders zoals leasemaatschappijen en autobedrijven innoveren. Anderzijds zijn fleetmanagers op zoek naar nieuwe oplossingen. Fleet&Mobility is een sterke en bekende titel in de mobiliteitsbranche, en met Nooij kunnen we nog beter inspelen op de genoemde ontwikkelingen. Zo kunnen we meer productmarktcombinaties ontwikkelen, die aansluiten op de behoefte van managers die zich bezighouden met mobiliteit.”

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.