Henk Salomons commercieel directeur Sator

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Maarten van de Ven

    Beste Henk,

    Van harte gefeliciteerd met je benoeming.
    Persoonlijk denk ik dat het succes van jouw vorige twee klussen niet onopgemerkt gebleven is en de bakermat gevormd heeft voor jouw nieuwe uitdaging.
    Jouw gemoedelijke uitstraling,respect voor anderen,en altijd motiverende taalgebruik maken van jou een echte peoplemanager.
    Als je dan ook nog in staat bent deze eigenschappen te combineren met een no nonsense manier van zaken doen heb je goud in huis.
    Ik wens je heel veel succes Henk.

  • marcel norbart

    @maarten vd V.

    Bespeur ik hier een ondertoon? Je bent de laatste tijd toch wel uitgesprokener geweest…….

  • Wilco Kuifmees

    Beste Henk,

    Na al deze oersaaie beleefdheidsgerelateerde reacties leek het mij tijd voor een kritische noot.
    Na veel wikken en wegen ben ik helaas tot de conclusie gekomen dat je laatste 2 klussen een flop geworden zijn.
    Ik ben me bewust dat het Amerikaanse avontuur jou meer niet dan wel kan worden aangerekend.
    Die wedstrijd was allang gespeeld en verloren en aangezien het geld op was werd je maar even tijdelijk in Breukelen geparkeerd onder het mom van : Een goedkopere oplossing is er niet!
    Je Alfa tijd kunnen we kort over zijn : Veel vijanden gemaakt en weinig bereikt.
    Mijn motto is altijd: Zonder gemotiveerde mensen / dealers geen bedrijf.
    Peoplemanagers zijn belangrijke aanjagers in een bedrijf.
    Zij hebben charisma,tonen interesse in hun personeel,laten mensen in hun waarde,dwingen respect af en hebben dat bovenal zelf ook voor hun medemensen.
    Uiteraard hebben zij kennis van zaken die zij op een positieve manier op hun personeel weten over te brengen.
    De TV reclames ,, onbewust asociaal” die momenteel de buis overspoelen doen mij veel aan jou denken.
    Ik wens je dan ook vooral veel beterschap voor de toekomst.