Mahle Aftermarket lanceert een virtuele werkplaats

Nienke Eusterbrock Nienke Eusterbrock
• Laatste update:
Het bedrijf creëert hiermee een virtuele werkplaats voor reserveonderdelen, accudiagnostiek, kalibratie, airconditioning en transmissieolieservice (foto: Mahle)

Mahle Aftermarket heeft een virtueel trainingscentrum ontwikkeld, aldus een persbericht van het bedrijf. Op die manier kunnen werkplaatschefs en medewerkers 24 uur per dag online producten en services van het bedrijf uitproberen. Ook biedt de virtuele werkplaats nuttige informatie over opleidingen en directe links naar talrijke andere digitale informatie van Mahle.  

Trainings- en informatiebehoefte

“Met de virtuele werkplaats hebben we nog een bouwsteen toegevoegd aan ons digitale informatieaanbod om aan de toenemende trainings- en informatiebehoefte van de werkplaatsen te voldoen. Hier tonen we ons hele productassortiment direct op het voertuig”, aldus Olaf Henning, lid van het management team en directeur van de business unit aftermarket. 

Mahle meldt voortdurend te werken aan een update van zijn digitale aanbod voor onafhankelijke werkplaatsen en dealers. Werkplaatsapparatuur van Mahle kan op afstand worden geactualiseerd en biedt toegang tot de servers van de fabrikant wanneer het bijvoorbeeld om veiligheidspoorten gaat. Mahle is ook één van de aanbieders van de deeltjestellers. 

Mahle Aftermarket lanceert een virtuele werkplaats | Automotive Online

Mahle Aftermarket lanceert een virtuele werkplaats

Nienke Eusterbrock Nienke Eusterbrock
• Laatste update:
Het bedrijf creëert hiermee een virtuele werkplaats voor reserveonderdelen, accudiagnostiek, kalibratie, airconditioning en transmissieolieservice (foto: Mahle)

Mahle Aftermarket heeft een virtueel trainingscentrum ontwikkeld, aldus een persbericht van het bedrijf. Op die manier kunnen werkplaatschefs en medewerkers 24 uur per dag online producten en services van het bedrijf uitproberen. Ook biedt de virtuele werkplaats nuttige informatie over opleidingen en directe links naar talrijke andere digitale informatie van Mahle.  

Trainings- en informatiebehoefte

“Met de virtuele werkplaats hebben we nog een bouwsteen toegevoegd aan ons digitale informatieaanbod om aan de toenemende trainings- en informatiebehoefte van de werkplaatsen te voldoen. Hier tonen we ons hele productassortiment direct op het voertuig”, aldus Olaf Henning, lid van het management team en directeur van de business unit aftermarket. 

Mahle meldt voortdurend te werken aan een update van zijn digitale aanbod voor onafhankelijke werkplaatsen en dealers. Werkplaatsapparatuur van Mahle kan op afstand worden geactualiseerd en biedt toegang tot de servers van de fabrikant wanneer het bijvoorbeeld om veiligheidspoorten gaat. Mahle is ook één van de aanbieders van de deeltjestellers.