Vestiging Oss komt als beste uit eigen Kwikfit-verkiezing

Kwikfit • De garage scoorde een gemiddeld cijfer van 9,2 voor vriendelijkheid en kwaliteit.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Klanten van de vestiging in Oss geven de garage gemiddeld een 9,2. (foto: Kwikfit)

Kwikfit Oss is uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke Kwikfit-vestiging van Nederland. Klanten van de vestiging in Oss geven de garage gemiddeld een 9,2 voor vriendelijkheid en kwaliteit.

Ook de filialen in Zwolle en Dokkum scoorden een 9,2. Pas toen er tot op drie cijfers achter de komma gekeken werd, bleek dat Oss zich het meest klantvriendelijke filiaal van 2022 mag noemen. Dit laat het bedrijf in een verklaring weten.

Bijna 44 duizend klanten hebben het afgelopen jaar het bezoek aan hun Kwikfit-vestiging beoordeeld op vriendelijkheid, kwaliteit van het geleverde werk, wachttijd en prijs. Elk jaar strijden de filialen om de titel ‘Beste Kwikfit-vestiging van Nederland’. Landelijk wordt een bezoek aan de universele onderhoudsketen dit jaar beoordeeld met een 8,7.

“We zitten in een periode met veel verandering, zoals onze nieuwe focus op e-mobility. Het is fijn te zien dat klanten hun bezoek aan onze garages over het algemeen als zeer positief ervaren, want daar doen we het tenslotte voor,” aldus marketing director Arjan van der Meer.

Vorig jaar opende Kwikfit de eerste vestiging voor onderhoud aan elektrische voertuigen. Ook werd het onderhoudspartner voor Nio en e-scooterfabrikant Cake.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Was jarenlang werkzaam als freelancer voor Automobiel Management en kwam in 2019 in dienst bij ProMedia als vaste redacteur. Sinds 2022 schrijft hij onder meer voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Bijt zich nu vast in de dossiers aftermarket en bedrijfsauto's.