Heiwegen Consultancy zet in op social media

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Andre

    Goed om te lezen dat Heiwegen breed inzet maar ik vrees dat dit nog meer ten koste gaat van een persoonlijke benadering. Ik heb al diverse malen contact gezocht maar heb nooit 1 persoonlijke reactie ontvangen. Dat vind ik een enorme teleurstelling en naar mijn gevoel schiet de organisatie aan zijn doel voorbij. Of het moet zo zijn dat alleen de “interressante” gevallen er uit worden gehaald. Dat zou betekenen dat ik niet interressant genoeg ben…….