Bovag-duo Peter & Paul winnaar eerste Automotive Online Pubquiz

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
De eerste online pubquiz van de autobranche telde 30 deelnemers. (Foto: Automotive)

Peter Niesink en Paul de Waal, respectievelijk directeur en hoofd communicatie bij Bovag, zijn de eerste winnaar van de Automotive Online Pubquiz. Deze online quiz werd gistermiddag gehouden. Ruim 30 deelnemers logden in via Zoom en beantwoordden 33 vragen over uiteenlopende onderwerpen, die wel alle iets met auto’s van doen hadden.

Van welk merk de auto was die door Leonardo di Caprio als Jordan Belfort in de film Wolf of Wallstreet kapot werd gereden, tot en met vragen over iconische reclames en liedjes met automerken erin. De vragen van de drie sponsoren Fource, Bovemij en BCA, die veel marktkennis vereisten, bleken uiteindelijk de scherprechter in een tot de laatste vraag toe spannende quiz.

Automotive dankt de deelnemers, sponsoren en feliciteert uiteraard de winnaars van de pubquiz, die zeker een vervolg krijgt.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Bovag-duo Peter & Paul winnaar eerste Automotive Online Pubquiz | Automotive Online

Bovag-duo Peter & Paul winnaar eerste Automotive Online Pubquiz

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
De eerste online pubquiz van de autobranche telde 30 deelnemers. (Foto: Automotive)

Peter Niesink en Paul de Waal, respectievelijk directeur en hoofd communicatie bij Bovag, zijn de eerste winnaar van de Automotive Online Pubquiz. Deze online quiz werd gistermiddag gehouden. Ruim 30 deelnemers logden in via Zoom en beantwoordden 33 vragen over uiteenlopende onderwerpen, die wel alle iets met auto’s van doen hadden.

Van welk merk de auto was die door Leonardo di Caprio als Jordan Belfort in de film Wolf of Wallstreet kapot werd gereden, tot en met vragen over iconische reclames en liedjes met automerken erin. De vragen van de drie sponsoren Fource, Bovemij en BCA, die veel marktkennis vereisten, bleken uiteindelijk de scherprechter in een tot de laatste vraag toe spannende quiz.

Automotive dankt de deelnemers, sponsoren en feliciteert uiteraard de winnaars van de pubquiz, die zeker een vervolg krijgt.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.