Automotive Marketing Event: Hands-on vanaf de bank

Redactie Redactie
Beeld: Shutterstock, bewerking Automotive.

Of het nu gaat om een groot of klein bedrijf: op internet maken budgetten veel minder uit dan bij de traditionele massamediakanalen. Het gaat er vooral om de juiste kanalen te vinden en ze goed in te zetten. De mogelijkheden breiden zich ook steeds verder uit en dus is het zaak bij te blijven. Dat ging nog nooit zo makkelijk als nu: tijdens de Automotive Marketing Week, van 2 tot en met 6 november, krijgt de bezoeker van Automotive-online dagelijks een portie marketingtips.

Op donderdag 5 november is er de Marketing Show, met vanaf 14.00 uur diverse online workshops en inspiratiesessies. De dag wordt afgesloten met een Talkshow onder leiding van Automotive-hoofdredacteur Luberto van Buiten. De gasten aan tafel zijn Corné Hoogendoorn (marketingdirecteur Corendon), Erwin Wijman (merken- en marketingdeskundige) en Rico van der Vies (commercieel directeur Automotive Mediaventions).

Tijdens de talkshow nemen we de belangrijkste trends en ontwikkelingen op marketinggebied door. Welke reclames werken wel en welke niet en hoe komt dat? Hoe zorgt een reisbureau ervoor dat het in crisistijd toch nog klanten aan zich bindt? En hoe komt de markt van occasionportals er uit te zien? Deze en meer vragen leggen we aan de experts voor. Vanuit huis is er natuurlijk de mogelijkheid om via de chatfunctie opmerkingen te plaatsen en vragen te stellen.

Workshops

Daarnaast zijn er op 5 november workshops door Van der Vies (AMV), Wilbert Philippo (Infotrade) en Anders Jansen (marketingexpert). Tijdens deze workshops wordt ingegaan op hoe je het meest effectief je auto-aanbod en je bedrijf op internet kunt promoten, hoe je video’s kunt inzetten en hoe je de optimale prijsstrategie bepaalt. Kortom: hands-on onderwerpen waarmee je al de volgende dag je marketingprestaties kunt verbeteren.

De Automotive Marketingshow is gratis te zien voor Automotive-abonnees. Ben je nog geen abonnee, dan betaal je 49 euro inclusief een proefabonnement op Automotive.

De Automotive Marketing Show wordt mede mogelijk gemaakt door:

sponsorbalk v4 b

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Automotive Marketing Event: Hands-on vanaf de bank | Automotive Online

Automotive Marketing Event: Hands-on vanaf de bank

Redactie Redactie
Beeld: Shutterstock, bewerking Automotive.

Of het nu gaat om een groot of klein bedrijf: op internet maken budgetten veel minder uit dan bij de traditionele massamediakanalen. Het gaat er vooral om de juiste kanalen te vinden en ze goed in te zetten. De mogelijkheden breiden zich ook steeds verder uit en dus is het zaak bij te blijven. Dat ging nog nooit zo makkelijk als nu: tijdens de Automotive Marketing Week, van 2 tot en met 6 november, krijgt de bezoeker van Automotive-online dagelijks een portie marketingtips.

Op donderdag 5 november is er de Marketing Show, met vanaf 14.00 uur diverse online workshops en inspiratiesessies. De dag wordt afgesloten met een Talkshow onder leiding van Automotive-hoofdredacteur Luberto van Buiten. De gasten aan tafel zijn Corné Hoogendoorn (marketingdirecteur Corendon), Erwin Wijman (merken- en marketingdeskundige) en Rico van der Vies (commercieel directeur Automotive Mediaventions).

Tijdens de talkshow nemen we de belangrijkste trends en ontwikkelingen op marketinggebied door. Welke reclames werken wel en welke niet en hoe komt dat? Hoe zorgt een reisbureau ervoor dat het in crisistijd toch nog klanten aan zich bindt? En hoe komt de markt van occasionportals er uit te zien? Deze en meer vragen leggen we aan de experts voor. Vanuit huis is er natuurlijk de mogelijkheid om via de chatfunctie opmerkingen te plaatsen en vragen te stellen.

Workshops

Daarnaast zijn er op 5 november workshops door Van der Vies (AMV), Wilbert Philippo (Infotrade) en Anders Jansen (marketingexpert). Tijdens deze workshops wordt ingegaan op hoe je het meest effectief je auto-aanbod en je bedrijf op internet kunt promoten, hoe je video’s kunt inzetten en hoe je de optimale prijsstrategie bepaalt. Kortom: hands-on onderwerpen waarmee je al de volgende dag je marketingprestaties kunt verbeteren.

De Automotive Marketingshow is gratis te zien voor Automotive-abonnees. Ben je nog geen abonnee, dan betaal je 49 euro inclusief een proefabonnement op Automotive.

De Automotive Marketing Show wordt mede mogelijk gemaakt door:

sponsorbalk v4 b

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.