Curator peilt mogelijkheden doorstart EMA

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jansen

    Zeer zonde dit. 20 jaar met tevredenheid klant geweest bij dit familiebedrijf.

  • Sander F.

    Het is zeker zonde als een bedrijf met ruim 90 jaar historie (zo te lezen op de foto) op deze manier (technisch) ten onder gaat..

    Aan de andere kant, de tekst in dit artikel suggereert dat het MB dealer(sales) contract vorig jaar november abrupt beëindigd is.. Dat is niet het geval, er is, conform, de regels 24 maanden eerder opgezegd door de importeur.

    EMA heeft dit bestreden.. Het is de vraag of die energie goed besteedt is geweest..

    Het is vanaf de zijlijn, voor mij, makkelijk schrijven maar wellicht dat meer energie in een alternatieve business de financiers en belastingdienst wél over deze, ongetwijfeld, lastige periode heen geholpen zou hebben..

    Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 20-05-2014 12:24.

  • Frits de Haas

    Jammer, dan maar doorgaan in andere vennootschap

  • jan van Hoof

    Het is echt niet goed te praten , wat Mercedes importeur Nederland hier heft geleverd .
    Ik ben er vast van overtuigd dat dit speel niet geheel eerlijk is gegaan .
    Ik ben al 44 jaar klant bij EMA . Ik hoop dat ze een geode doorstart kunnen maken , en wens allemedewerkers sterkte toe .

  • Fons van Heesch

    Ik vind het erg jammer voor de gedupeerde medewerkers, vooral die van Weert en Venlo. Ik ben er zeker van overtuigd dat het nieuwe pand in Venlo als een molensteen om het hele gebeuren heeft gehangen.

Curator peilt mogelijkheden doorstart EMA | Automotive Online

Curator peilt mogelijkheden doorstart EMA

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jansen

    Zeer zonde dit. 20 jaar met tevredenheid klant geweest bij dit familiebedrijf.

  • Sander F.

    Het is zeker zonde als een bedrijf met ruim 90 jaar historie (zo te lezen op de foto) op deze manier (technisch) ten onder gaat..

    Aan de andere kant, de tekst in dit artikel suggereert dat het MB dealer(sales) contract vorig jaar november abrupt beëindigd is.. Dat is niet het geval, er is, conform, de regels 24 maanden eerder opgezegd door de importeur.

    EMA heeft dit bestreden.. Het is de vraag of die energie goed besteedt is geweest..

    Het is vanaf de zijlijn, voor mij, makkelijk schrijven maar wellicht dat meer energie in een alternatieve business de financiers en belastingdienst wél over deze, ongetwijfeld, lastige periode heen geholpen zou hebben..

    Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 20-05-2014 12:24.

  • Frits de Haas

    Jammer, dan maar doorgaan in andere vennootschap

  • jan van Hoof

    Het is echt niet goed te praten , wat Mercedes importeur Nederland hier heft geleverd .
    Ik ben er vast van overtuigd dat dit speel niet geheel eerlijk is gegaan .
    Ik ben al 44 jaar klant bij EMA . Ik hoop dat ze een geode doorstart kunnen maken , en wens allemedewerkers sterkte toe .

  • Fons van Heesch

    Ik vind het erg jammer voor de gedupeerde medewerkers, vooral die van Weert en Venlo. Ik ben er zeker van overtuigd dat het nieuwe pand in Venlo als een molensteen om het hele gebeuren heeft gehangen.