ABN Amro: te trage showroomkrimp beperkt rendement

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jelle van der Hoek

    Theo de Kort, auto-expert bij ABN Amro is waarschijnlijk chef open deuren. Werkelijk niets in de publicatie wijst op enige visie en is niets meer dan een vaststelling van voldongen feiten. ‘Autopaleizen’? Hoeveel van die paleizen heeft de ABN Amro bank gefinancierd ? Mede door de ongebreidelde honger van de banken is menig autobedrijf de bietenbrug op gegaan.
    ‘De klant centraal stellen’. Pfffff. Hoe vager kan je het stellen. En meer van dit gewauwel: ‘Nog veel te winnen’. Wat dan en hoe? In plaats van een kritische kanttekening te plaatsen bij de rol van bijvoorbeeld producenten (overproductie) en de rol van importeurs (overbodig want alleen een marketingfunctie is essentieel) wordt doorgeborduurd en gereflecteerd op de bestaande situatie.
    Als auto-expert bij een financiële instelling mag je meer verwachten. Toch?

ABN Amro: te trage showroomkrimp beperkt rendement | Automotive Online

ABN Amro: te trage showroomkrimp beperkt rendement

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jelle van der Hoek

    Theo de Kort, auto-expert bij ABN Amro is waarschijnlijk chef open deuren. Werkelijk niets in de publicatie wijst op enige visie en is niets meer dan een vaststelling van voldongen feiten. ‘Autopaleizen’? Hoeveel van die paleizen heeft de ABN Amro bank gefinancierd ? Mede door de ongebreidelde honger van de banken is menig autobedrijf de bietenbrug op gegaan.
    ‘De klant centraal stellen’. Pfffff. Hoe vager kan je het stellen. En meer van dit gewauwel: ‘Nog veel te winnen’. Wat dan en hoe? In plaats van een kritische kanttekening te plaatsen bij de rol van bijvoorbeeld producenten (overproductie) en de rol van importeurs (overbodig want alleen een marketingfunctie is essentieel) wordt doorgeborduurd en gereflecteerd op de bestaande situatie.
    Als auto-expert bij een financiële instelling mag je meer verwachten. Toch?