Import klassieke auto’s neemt af

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Marcel

    Gelukkig de echte klassieker/youngtimerfans blijven over , en de hopelijk ziet de regering dit ook , dat het rijden van een oude liefhebbersauto een hobby is en niet om “goedkoop” in een bbelastingvrije auto is !

  • Peter

    Het is goed om te lezen dat het aantal geimporteerde diesels afneemt, maar dat is geen 50%. 8484 diesels in 2011 en 5648 diesels in 2012 is een daling van 2836 stuks. Als je 2011 op 100 zet is 2836/8484*100 33,4%

  • Eduard Pijl

    Deze regering ziet helaas niets. Die schijnt nog niet eens in staat te zijn de consequenties te overzien van haar eigen ondoordachte plannen die continue voor schade zorgen. Indirect door voor nog meer onduidelijkheid te zorgen dan we al hadden voor de verkiezingen. Direct door domme plannen zoals het de nek omdraaien van de oldtimerbranche onder valse voorwendselen. Het milieu zal er niet bij gebaat zijn en zelfs zal blijken dat er geen extra euro voor de schatkist overblijft.Hoeveel meer schade gaan ze nog aanrichten ?

  • Pat

    In Den Haag zitten een stel sukkels die niet weten wat een land aansturen inhoud, voer voor alle mensen met een klassieker/ young/oldtimer een 60 dagen kaart in, en laat deze mensen genieten van een stukje historie! en allen die een oud voertuig gebruiken voor alledaags, deze gewoon laten betalen zoals, want bij dezen mensen gaat het niet om de klassieker!

  • marcus

    bla bla bla en wat is de definite van een echte lief hebber? ooh w8 dat zijn jullie stelletje egoisten.

Import klassieke auto’s neemt af | Automotive Online

Import klassieke auto’s neemt af

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Marcel

    Gelukkig de echte klassieker/youngtimerfans blijven over , en de hopelijk ziet de regering dit ook , dat het rijden van een oude liefhebbersauto een hobby is en niet om “goedkoop” in een bbelastingvrije auto is !

  • Peter

    Het is goed om te lezen dat het aantal geimporteerde diesels afneemt, maar dat is geen 50%. 8484 diesels in 2011 en 5648 diesels in 2012 is een daling van 2836 stuks. Als je 2011 op 100 zet is 2836/8484*100 33,4%

  • Eduard Pijl

    Deze regering ziet helaas niets. Die schijnt nog niet eens in staat te zijn de consequenties te overzien van haar eigen ondoordachte plannen die continue voor schade zorgen. Indirect door voor nog meer onduidelijkheid te zorgen dan we al hadden voor de verkiezingen. Direct door domme plannen zoals het de nek omdraaien van de oldtimerbranche onder valse voorwendselen. Het milieu zal er niet bij gebaat zijn en zelfs zal blijken dat er geen extra euro voor de schatkist overblijft.Hoeveel meer schade gaan ze nog aanrichten ?

  • Pat

    In Den Haag zitten een stel sukkels die niet weten wat een land aansturen inhoud, voer voor alle mensen met een klassieker/ young/oldtimer een 60 dagen kaart in, en laat deze mensen genieten van een stukje historie! en allen die een oud voertuig gebruiken voor alledaags, deze gewoon laten betalen zoals, want bij dezen mensen gaat het niet om de klassieker!

  • marcus

    bla bla bla en wat is de definite van een echte lief hebber? ooh w8 dat zijn jullie stelletje egoisten.