VWE voegt caravans toe aan advertentiesysteem

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Alle bestaande gebruikers zijn inmiddels al over naar het nieuwe systeem, dat concurreert met de lead- en advertentiesystemen van onder andere RDC en Autodata. Er is bij de afnemers van deze systemen steeds meer aandacht voor het beheren en opvolgen van leads, en daar worden de systemen nu op aangepast. Ook bij VWE. “Het lead dashboard toont de reacties die zijn binnengekomen op een advertentie, maar ook kunnen er handmatig leads worden aangemaakt, bijvoorbeeld wanneer er een potentiële klant in de showroom langs komt. Op deze manier verzamel je alle contacten centraal op één plek”, vertelt Marjanka Bakker, propositiemanager bij VWE.

Met het advertentiesysteem kunnen autobedrijven hun voertuigen adverteren op de occasionportals, social media en de eigen website.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

VWE voegt caravans toe aan advertentiesysteem | Automotive Online

VWE voegt caravans toe aan advertentiesysteem

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Alle bestaande gebruikers zijn inmiddels al over naar het nieuwe systeem, dat concurreert met de lead- en advertentiesystemen van onder andere RDC en Autodata. Er is bij de afnemers van deze systemen steeds meer aandacht voor het beheren en opvolgen van leads, en daar worden de systemen nu op aangepast. Ook bij VWE. “Het lead dashboard toont de reacties die zijn binnengekomen op een advertentie, maar ook kunnen er handmatig leads worden aangemaakt, bijvoorbeeld wanneer er een potentiële klant in de showroom langs komt. Op deze manier verzamel je alle contacten centraal op één plek”, vertelt Marjanka Bakker, propositiemanager bij VWE.

Met het advertentiesysteem kunnen autobedrijven hun voertuigen adverteren op de occasionportals, social media en de eigen website.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.