Lynk&Co verhoogt abonnementsprijzen met tien procent

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De 01, het voorlopig enige model van Lynk&Co. (Foto: Lynk&Co)

Fabrikant Lynk&Co verhoogt zijn abonnementstarieven met tien procent. Dat meldt het bedrijf. In Nederland stijgt het tarief van 500 naar 550 euro. 

“Door de gestegen prijs van grondstoffen, stijgende vervoerskosten en kosten die gepaard gaan met het optimaliseren van ons hassle-free membershipmodel, zijn we genoodzaakt de membershipprijs te verhogen om onze members een goede service te kunnen garanderen”, meldt het bedrijf. 

“Wij hadden onze prijs liever niet willen veranderen. Context kan helaas veranderen en ondertussen is het economisch onverantwoordelijk geworden om geen prijsverhoging aan te brengen. Wij hebben ons uiterst best gedaan om deze zo beperkt mogelijk te houden, wat ik denk dat ook gelukt is, meldt Alain Visser. 

Eerder dit jaar was Alain Visser te gast in de podcast van Automotive. Toen dacht hij nog dat een prijsstijging uit zou blijven. Beluister of bekijk de podcast hieronder. 

 

Werkt de widget niet? Klik dan hier

 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Lynk&Co verhoogt abonnementsprijzen met tien procent | Automotive Online

Lynk&Co verhoogt abonnementsprijzen met tien procent

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De 01, het voorlopig enige model van Lynk&Co. (Foto: Lynk&Co)

Fabrikant Lynk&Co verhoogt zijn abonnementstarieven met tien procent. Dat meldt het bedrijf. In Nederland stijgt het tarief van 500 naar 550 euro. 

“Door de gestegen prijs van grondstoffen, stijgende vervoerskosten en kosten die gepaard gaan met het optimaliseren van ons hassle-free membershipmodel, zijn we genoodzaakt de membershipprijs te verhogen om onze members een goede service te kunnen garanderen”, meldt het bedrijf. 

“Wij hadden onze prijs liever niet willen veranderen. Context kan helaas veranderen en ondertussen is het economisch onverantwoordelijk geworden om geen prijsverhoging aan te brengen. Wij hebben ons uiterst best gedaan om deze zo beperkt mogelijk te houden, wat ik denk dat ook gelukt is, meldt Alain Visser. 

Eerder dit jaar was Alain Visser te gast in de podcast van Automotive. Toen dacht hij nog dat een prijsstijging uit zou blijven. Beluister of bekijk de podcast hieronder. 

 

Werkt de widget niet? Klik dan hier

 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.