BCA gaat remarketing doen voor Lynk & Co

Lynk & Co • De deal met BCA betreft voertuigen uit het abonnementsmodel van Lynk & Co.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
(foto: Lynk&Co)

BCA Europe gaat voor Lynk & Co de remarketing verzorgen van gebruikte auto’s. De afspraak geldt voor de zeven Europese markten waar het Zweedse merk momenteel actief is. Dit meldt Lynk & Co in een nieuwsbericht.

De deal met BCA betreft voertuigen uit het abonnementsmodel van Lynk & Co. De auto’s worden na inname door BCA ook niet te koop aangeboden, maar komen terug in het abonnementsaanbod. Ook de nieuwe eigenaren zullen aangemoedigd worden hun auto te gaan delen op het platform van het merk.

Met de deal hoopt de autofabrikant de levensduur en het gebruik van de auto’s te verlengen. ‘Met meer zichtbaarheid op de tweedehands markt en mogelijk een positief effect op de restwaardes van de 01, heeft deze afspraak een positief effect op de TCO van Lynk & Co’, zo hoopt het merk.

Meer weten over dit onderwerp? Op het Nationaal Automotive Congres gaat Iede Aukema, directeur van BCA Nederland, in gesprek met automotive-onderzoeker Steve Young.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.  

BCA gaat remarketing doen voor Lynk & Co | Automotive Online

BCA gaat remarketing doen voor Lynk & Co

Lynk & Co • De deal met BCA betreft voertuigen uit het abonnementsmodel van Lynk & Co.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
(foto: Lynk&Co)

BCA Europe gaat voor Lynk & Co de remarketing verzorgen van gebruikte auto’s. De afspraak geldt voor de zeven Europese markten waar het Zweedse merk momenteel actief is. Dit meldt Lynk & Co in een nieuwsbericht.

De deal met BCA betreft voertuigen uit het abonnementsmodel van Lynk & Co. De auto’s worden na inname door BCA ook niet te koop aangeboden, maar komen terug in het abonnementsaanbod. Ook de nieuwe eigenaren zullen aangemoedigd worden hun auto te gaan delen op het platform van het merk.

Met de deal hoopt de autofabrikant de levensduur en het gebruik van de auto’s te verlengen. ‘Met meer zichtbaarheid op de tweedehands markt en mogelijk een positief effect op de restwaardes van de 01, heeft deze afspraak een positief effect op de TCO van Lynk & Co’, zo hoopt het merk.

Meer weten over dit onderwerp? Op het Nationaal Automotive Congres gaat Iede Aukema, directeur van BCA Nederland, in gesprek met automotive-onderzoeker Steve Young.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.