Automotive lanceert marketingevent voor autobranche

Redactie Redactie
Een goed uitgekiende marketingstrategie start op het Automotive Marketing Event.

Marketing is een belangrijke pijler onder het succes van zowel grote als lokale ondernemingen. Hoe zorg je voor voldoende zichtbaarheid? Hoe maak je klanten van site- en showroombezoekers? Hoe maak je van je bedrijf een merk?

Tijdens het Automotive Marketing Event zoeken we naar de antwoorden op deze vragen – en uiteraard ook naar de vragen die verder nog op uw lippen branden. Het evenement is bedoeld voor ondernemers, directeuren en (marketing)managers van dealerholdings, autobedrijven en garageformules die hun retailmarketing naar een hoger plan willen tillen.Lees hier wat Wim Ubachs vindt van de reclamecampagnes van automerken.

Het programma van het Automotive Marketing Event is opgesteld in samenwerking met de toonaangevende vaktitel Marketingfacts en draait om hoe je als bedrijf het maximale rendement haalt uit je de marketingeuro’s. Met topsprekers van binnen en buiten de autobranche, waaronder veelbekroond reclamemaker Wim Ubachs, die onder andere voor Centraal Beheer en Volkswagen werkte; Martin van Kranenburg, online marketing specialist en docent Usability; Floris van de Peppel, manager Strategic Partnerships bij Google; Rick Dronkers, head of analytics Maxlead en Tobias Braam, manager Online Marketing Marktplaats.

Dit evenement vindt plaats op 31 oktober bij Inn-Style in Maarssen. Voor inschrijven en meer informatie, check onze evenementenpagina.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.