Porsche loopt imagoschade op

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Gerard

    Als die autokopers gevoelig zijn voor een mislukte overname dan zijn het geen echte kenners/liefhebbers.Porsche blijft tot in lengte van jaren één van de betere merken, overname of niet.

  • Floris

    Ik zet mijn vraagtekens bij de representativiteit van dit onderzoek. Zijn het autokopers uit de doelgroep van Porsche of mensen die een tweedehands Kia kopen? Nogal een verschil voor Porsche. Die zullen zich niet zo druk maken over de imagoschade bij Jan uit Hendrik Ido Ambacht.