Athlon en Wensink: Service Centre in Apeldoorn

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Apeldoorner

    Als Athlon (en andere grote leasemaatschappijen) niet altijd voor een stuiver op de eerste rang zouden willen zitten, kan de leaserijder prima bij de merkdealer terecht, ook voor ruitschade, banden en haal- en brengservice. Tot op heden MOEST de leaserijder bij verschillen leveranciers afspraken maken omdat de leasemaatschappij dat bepaald. De volgende stap is dat de merkdealer geen auto\’s meer mag leveren want die worden dan door de leasemaatschappijen rechtstreeks van de fabrikant betrokken. Centrale inkoop is daar al de voorbode van; hierbij worden de lokale merkdealers ook al buitenspel gezet door de leasemaatschappijen. Binnenkort kun je je lease Peugeot bij Wensink laten onderhouden; het moet toch niet gekker worden. De achterliggende gedachte is echt niet het belang van de leaserijder maar het belang van de leasemaatschappij: nog meer geld in het laadje!