Ligtelijn van Renault naar Autohaag Zeeuw

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bij de bij AutohaagZeeuw Groep krijgt Ligtelijn als brand manager Renault/Dacia de eindverantwoordelijkheid voor alle Renault en Dacia activiteiten van de groep.

Ligtelijn werkte dertien jaar bij de importeur, waaronder vijf jaar als manager strategy & development. In dat kader kent hij Autohaag Zeeuw al, hij liep drie maanden stage bij het dealerbedrijf.

Bij Renault Nederland wordt Ligtelijn opgevolgd door de huidige manager marketing communicatie Mark Horsten. Horsten rapporteert aan Lloyd de Meza, die Lean Verstoep dit jaar opvolgde als directeur sales.  

________________________________________________

Feliciteer Marco Ligtelijn of Mark Horsten met een bloemetje. 

Ligtelijn van Renault naar Autohaag Zeeuw | Automotive Online

Ligtelijn van Renault naar Autohaag Zeeuw

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bij de bij AutohaagZeeuw Groep krijgt Ligtelijn als brand manager Renault/Dacia de eindverantwoordelijkheid voor alle Renault en Dacia activiteiten van de groep.

Ligtelijn werkte dertien jaar bij de importeur, waaronder vijf jaar als manager strategy & development. In dat kader kent hij Autohaag Zeeuw al, hij liep drie maanden stage bij het dealerbedrijf.

Bij Renault Nederland wordt Ligtelijn opgevolgd door de huidige manager marketing communicatie Mark Horsten. Horsten rapporteert aan Lloyd de Meza, die Lean Verstoep dit jaar opvolgde als directeur sales.  

________________________________________________

Feliciteer Marco Ligtelijn of Mark Horsten met een bloemetje.