‘Porsche roept 340 duizend auto’s terug wegens parkeerprobleem’

Foppe Lycklama à Nijeholt Foppe Lycklama à Nijeholt
• Laatste update:
Porsche roept 340.000 Cayenne en Panamera-modellen terug. (Shutterstock)

Porsche roept wereldwijd circa 340 duizend Cayenne- en Panamera-modellen terug vanwege een parkeerprobleem, de auto’s kunnen wegrollen als de automatische transmissie in parkeerstand staat. Dat meldt persbureau Deutsche Presse Agentur. In de VS gaat het om 100 duizend voertuigen, in Duitsland om 25 duizend.

Jasper Koek, pr manager van Importeur Pon Luxury Cars, meldt dat nog onbekend is of ook in Nederland Cayenne- en Panamera-modellen worden teruggeroepen.

In december vorig jaar werden 75 duizend Panamera’s teruggeroepen wegens stuurbekrachtiging.

Geplaatst in rubriek:
Foppe Lycklama à Nijeholt
Foppe Lycklama à Nijeholt

Foppe (’81) is dit jaar (2019) begonnen bij Automotive. Hij houdt zich als redacteur onder andere bezig met telematica en bedrijfseconomische dossiers die aansluiten op de auto- en mobiliteitsbranche. Ook volgt hij politieke ontwikkelingen (hij is politicoloog) op de voet.

‘Porsche roept 340 duizend auto’s terug wegens parkeerprobleem’ | Automotive Online

‘Porsche roept 340 duizend auto’s terug wegens parkeerprobleem’

Foppe Lycklama à Nijeholt Foppe Lycklama à Nijeholt
• Laatste update:
Porsche roept 340.000 Cayenne en Panamera-modellen terug. (Shutterstock)

Porsche roept wereldwijd circa 340 duizend Cayenne- en Panamera-modellen terug vanwege een parkeerprobleem, de auto’s kunnen wegrollen als de automatische transmissie in parkeerstand staat. Dat meldt persbureau Deutsche Presse Agentur. In de VS gaat het om 100 duizend voertuigen, in Duitsland om 25 duizend.

Jasper Koek, pr manager van Importeur Pon Luxury Cars, meldt dat nog onbekend is of ook in Nederland Cayenne- en Panamera-modellen worden teruggeroepen.

In december vorig jaar werden 75 duizend Panamera’s teruggeroepen wegens stuurbekrachtiging.

Geplaatst in rubriek:
Foppe Lycklama à Nijeholt
Foppe Lycklama à Nijeholt

Foppe (’81) is dit jaar (2019) begonnen bij Automotive. Hij houdt zich als redacteur onder andere bezig met telematica en bedrijfseconomische dossiers die aansluiten op de auto- en mobiliteitsbranche. Ook volgt hij politieke ontwikkelingen (hij is politicoloog) op de voet.