Analyse: Is Polestar het ‘Paard van Troje’ voor Volvo?

Steven Don Steven Don
Analyse: Is Polestar het ‘Paard van Troje’ voor Volvo?

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter de Hoog

    “Een vorm van private lease maar dan zonder koopoptie”. Naar mijn weten is het gros van de private lease contracten zonder koopoptie en gaat de auto na de contractperiode terug naar de leasemaatschappij.

  • NJ Buis

    Goed geschreven artikel – vinger op de zere plek. Geografisch gezien is de ironie ook daar: herinner je je nog de gloriedagen van Nokia en Ericsson? Wel, de auto gaat de richting op van de mobiele telefoon: ‘connected’, ofwel hij is net als je printer, TV, telefoon, etc. eigenlijk niet meer van jou (lees: ‘vendor lock-in’). De software belangrijker dan de hardware en gemaakt in… het verre oosten. In Europa alleen nog maar marketing en software-bouwers.

Analyse: Is Polestar het ‘Paard van Troje’ voor Volvo? | Automotive Online

Analyse: Is Polestar het ‘Paard van Troje’ voor Volvo?

Steven Don Steven Don
Analyse: Is Polestar het ‘Paard van Troje’ voor Volvo?

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter de Hoog

    “Een vorm van private lease maar dan zonder koopoptie”. Naar mijn weten is het gros van de private lease contracten zonder koopoptie en gaat de auto na de contractperiode terug naar de leasemaatschappij.

  • NJ Buis

    Goed geschreven artikel – vinger op de zere plek. Geografisch gezien is de ironie ook daar: herinner je je nog de gloriedagen van Nokia en Ericsson? Wel, de auto gaat de richting op van de mobiele telefoon: ‘connected’, ofwel hij is net als je printer, TV, telefoon, etc. eigenlijk niet meer van jou (lees: ‘vendor lock-in’). De software belangrijker dan de hardware en gemaakt in… het verre oosten. In Europa alleen nog maar marketing en software-bouwers.