DCDW Podcast 193: Onze software verandert een websitebezoek in een dialoog met de klant

Romy Wielinga Romy Wielinga

Met onze software creëren we een laagdrempelige manier voor klanten om contact op te nemen met het autobedrijf. Dat werkt vooral goed voor mensen die misschien wat schuw zijn om via de telefoon contact op te nemen. Het is ook een goed alternatief voor live chat. We zien vooral bij kleine organisaties dat het lastig is om altijd binnen 30 seconden een live chat te beantwoorden.”

Triggers

“Een websitebezoeker kan je vergelijken met een klant die onbegeleid door jouw showroom loopt. De kleinste details bepalen of een klant een actie gaat uitvoeren of niet. Een websitebezoeker op het juiste moment benaderen met een chatvenster, of een bericht, triggert om contact op te nemen.  Met onze software kan het autobedrijf kiezen via welk kanaal ze een bericht naar de klant willen versturen. Als een klant niet is ingelogd bij WhatsApp kan je ook contact opnemen via e-mail. De meeste mensen gebruiken WhatsApp.”

Nieuwe koppelingen

“Onze software is zo ontwikkeld dat het voor elke website en voor elk cms bruikbaar is. Je kan je eigen huisstijl bepalen, je eigen kleuren, maar bijvoorbeeld ook welke triggers je wilt gebruiken en wanneer ze actief zijn. Als gebruiker, het autobedrijf, kan je zelf koppelen welke acties op de website bij welke persoon in het bedrijf terechtkomen. Van inruilverzoeken tot onderhoudsaanvragen. We werken op dit moment aan de ontwikkeling van nieuwe koppelingen met softwaresystemen en werkplaatsafspraaksystemen, zodat we de functionaliteit van de software verder kunnen uitbreiden.”

https://www.dcdw.nl/podcast/emiel-kolk-van-futy/

DCDW Podcast 193: Onze software verandert een websitebezoek in een dialoog met de klant | Automotive Online

DCDW Podcast 193: Onze software verandert een websitebezoek in een dialoog met de klant

Romy Wielinga Romy Wielinga

Met onze software creëren we een laagdrempelige manier voor klanten om contact op te nemen met het autobedrijf. Dat werkt vooral goed voor mensen die misschien wat schuw zijn om via de telefoon contact op te nemen. Het is ook een goed alternatief voor live chat. We zien vooral bij kleine organisaties dat het lastig is om altijd binnen 30 seconden een live chat te beantwoorden.”

Triggers

“Een websitebezoeker kan je vergelijken met een klant die onbegeleid door jouw showroom loopt. De kleinste details bepalen of een klant een actie gaat uitvoeren of niet. Een websitebezoeker op het juiste moment benaderen met een chatvenster, of een bericht, triggert om contact op te nemen.  Met onze software kan het autobedrijf kiezen via welk kanaal ze een bericht naar de klant willen versturen. Als een klant niet is ingelogd bij WhatsApp kan je ook contact opnemen via e-mail. De meeste mensen gebruiken WhatsApp.”

Nieuwe koppelingen

“Onze software is zo ontwikkeld dat het voor elke website en voor elk cms bruikbaar is. Je kan je eigen huisstijl bepalen, je eigen kleuren, maar bijvoorbeeld ook welke triggers je wilt gebruiken en wanneer ze actief zijn. Als gebruiker, het autobedrijf, kan je zelf koppelen welke acties op de website bij welke persoon in het bedrijf terechtkomen. Van inruilverzoeken tot onderhoudsaanvragen. We werken op dit moment aan de ontwikkeling van nieuwe koppelingen met softwaresystemen en werkplaatsafspraaksystemen, zodat we de functionaliteit van de software verder kunnen uitbreiden.”

https://www.dcdw.nl/podcast/emiel-kolk-van-futy/