DCDW Podcast 183: Edlink geeft autobedrijven grip op data en inzicht in online klantgedrag

Romy Wielinga Romy Wielinga

“Naast de app hebben we een eigen weboplossing ontwikkeld. We verbinden verschillende communicatiekanalen met elkaar. Autobedrijven kunnen hun klanten via het meest passende kanaal een bericht sturen.”

Retargeten

“Met onze Carconnector kunnen we potentiële klanten, die naar een bepaalde auto kijken, retargeten via social media. We bieden autobedrijven de mogelijkheid om klanten op het juiste moment via het juiste kanaal te bereiken. We kunnen onze systemen zo inregelen dat autobedrijven er bijna geen omkijken naar hebben. Daarnaast helpen we bedrijven met social media. Bijvoorbeeld hoe je data van Google Analytics handig kunt gebruiken voor jouw bedrijf. Ons nieuwste product is Edlink. Edlink is een customer data platform waarmee wij data uit verschillende dealermanagementsystemen en garagesoftwaresystemen aan elkaar kunnen koppelen.”

Grip

“Door het koppelen van data van autobedrijven kunnen we klantgedrag in beeld brengen en analyseren. Edlink herkent het bijvoorbeeld als een klant meerdere keren op jouw website naar een bepaalde occasion kijkt. Vervolgens kan je daar zelf actie op ondernemen. Hoe meer data je hebt, hoe gerichter je kunt communiceren. Met onze producten en diensten hebben autobedrijven meer grip op hun data en op hun klanten. Ook van buiten Nederland is er belangstelling voor onze producten. We blijven ons richten op de autowereld. Dat is een niche waarin wij onderscheidend zijn, omdat wij systemen uit de autobranche integreren en omdat we de branche, de bedrijven en de ondernemers door en door kennen.”

https://www.dcdw.nl/podcast/roy-roelofs-van-autosociaal/

DCDW Podcast 183: Edlink geeft autobedrijven grip op data en inzicht in online klantgedrag | Automotive Online

DCDW Podcast 183: Edlink geeft autobedrijven grip op data en inzicht in online klantgedrag

Romy Wielinga Romy Wielinga

“Naast de app hebben we een eigen weboplossing ontwikkeld. We verbinden verschillende communicatiekanalen met elkaar. Autobedrijven kunnen hun klanten via het meest passende kanaal een bericht sturen.”

Retargeten

“Met onze Carconnector kunnen we potentiële klanten, die naar een bepaalde auto kijken, retargeten via social media. We bieden autobedrijven de mogelijkheid om klanten op het juiste moment via het juiste kanaal te bereiken. We kunnen onze systemen zo inregelen dat autobedrijven er bijna geen omkijken naar hebben. Daarnaast helpen we bedrijven met social media. Bijvoorbeeld hoe je data van Google Analytics handig kunt gebruiken voor jouw bedrijf. Ons nieuwste product is Edlink. Edlink is een customer data platform waarmee wij data uit verschillende dealermanagementsystemen en garagesoftwaresystemen aan elkaar kunnen koppelen.”

Grip

“Door het koppelen van data van autobedrijven kunnen we klantgedrag in beeld brengen en analyseren. Edlink herkent het bijvoorbeeld als een klant meerdere keren op jouw website naar een bepaalde occasion kijkt. Vervolgens kan je daar zelf actie op ondernemen. Hoe meer data je hebt, hoe gerichter je kunt communiceren. Met onze producten en diensten hebben autobedrijven meer grip op hun data en op hun klanten. Ook van buiten Nederland is er belangstelling voor onze producten. We blijven ons richten op de autowereld. Dat is een niche waarin wij onderscheidend zijn, omdat wij systemen uit de autobranche integreren en omdat we de branche, de bedrijven en de ondernemers door en door kennen.”

https://www.dcdw.nl/podcast/roy-roelofs-van-autosociaal/