Autovak: 22.030 bezoekers, exposanten tevreden

Redactie Redactie
• Laatste update:

De organisatie is tevreden. "De investeringsbereidheid op de beurs was groter dan verwacht, het all-in concept werd alom gewaardeerd evenals de niet gesegmenteerde opzet", aldus Stefan Vernooij, product manager AutovakRAI. "We hebben deze vier dagen een compleet aanbod van de diverse segmenten aan de bezoekers kunnen tonen. Veel exposanten hebben een positief rendement behaald." 

Goede sfeer
"Het is ons uiteindelijk reuze meegevallen", zegt sales manager Alfred Kooi van Stokvis Equipment. "Het begon maandag slapjes, maar vooral de laatste avond hebben we nog veel aanloop gehad en leads en orders geschreven."
OOk Hamer Installatietechniek, een van de partijen die tot kort voor de beurs  van plan was om niet deel te nemen, heeft achteraf geen spijt toch te zijn gegaan. "Het was een prima beurs", aldus directeur Bart Tijink. "Er waren veel mensen uit de oliebranche en we hebben goed zaken gedaan."

Voor de voorzitter van de tentoonstellingscomite, directeur Gertjan Sluijter van
Hella, waren het spannende dagen. Maar ook hij is na afloop een tevreden man. "Ik was verrast door de mooie stands, de goede sfeer en ik hoor links en rechts dat het een commercieel goede beurs is geweest. En het belangrijkste: de bezoekers zijn tevreden.

Catering
Stefan Vernooij kijkt ook tevreden terug op het functioneren van de eigen organisatie. Al heeft hij daar wel een opmerking over. "Ondanks de grondige voorbereiding is de behoefte aan cateringfaciliteiten de eerste dag onderschat, maar gaandeweg de beurs hebben we het verwachtingspatroon goed kunnen invullen.”
Veel gehoord op de vloer: de autovak is een platform waarop de branche trots mag zijn. Wat sommige standhouders opviel was dat er veel jongeren rondliepen. "Die leveren niet direct orders op. Maar je weet: wie de jeugd heeft, heeft de toekomst", aldus Washtec-directeur Arthur Wessels.

Geüpdate op 24 april 9.25 uur

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Autovak: 22.030 bezoekers, exposanten tevreden | Automotive Online

Autovak: 22.030 bezoekers, exposanten tevreden

Redactie Redactie
• Laatste update:

De organisatie is tevreden. "De investeringsbereidheid op de beurs was groter dan verwacht, het all-in concept werd alom gewaardeerd evenals de niet gesegmenteerde opzet", aldus Stefan Vernooij, product manager AutovakRAI. "We hebben deze vier dagen een compleet aanbod van de diverse segmenten aan de bezoekers kunnen tonen. Veel exposanten hebben een positief rendement behaald." 

Goede sfeer
"Het is ons uiteindelijk reuze meegevallen", zegt sales manager Alfred Kooi van Stokvis Equipment. "Het begon maandag slapjes, maar vooral de laatste avond hebben we nog veel aanloop gehad en leads en orders geschreven."
OOk Hamer Installatietechniek, een van de partijen die tot kort voor de beurs  van plan was om niet deel te nemen, heeft achteraf geen spijt toch te zijn gegaan. "Het was een prima beurs", aldus directeur Bart Tijink. "Er waren veel mensen uit de oliebranche en we hebben goed zaken gedaan."

Voor de voorzitter van de tentoonstellingscomite, directeur Gertjan Sluijter van
Hella, waren het spannende dagen. Maar ook hij is na afloop een tevreden man. "Ik was verrast door de mooie stands, de goede sfeer en ik hoor links en rechts dat het een commercieel goede beurs is geweest. En het belangrijkste: de bezoekers zijn tevreden.

Catering
Stefan Vernooij kijkt ook tevreden terug op het functioneren van de eigen organisatie. Al heeft hij daar wel een opmerking over. "Ondanks de grondige voorbereiding is de behoefte aan cateringfaciliteiten de eerste dag onderschat, maar gaandeweg de beurs hebben we het verwachtingspatroon goed kunnen invullen.”
Veel gehoord op de vloer: de autovak is een platform waarop de branche trots mag zijn. Wat sommige standhouders opviel was dat er veel jongeren rondliepen. "Die leveren niet direct orders op. Maar je weet: wie de jeugd heeft, heeft de toekomst", aldus Washtec-directeur Arthur Wessels.

Geüpdate op 24 april 9.25 uur

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.