Sterke groei export gebruikte plug-in hybrides

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Sterke groei export gebruikte plug-in hybrides

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Albert Bos

    De export van PHEV’s met 5 jaar ervaring is meer dan verdubbeld. De zakelijke rijder heeft volop geprofiteerd van alle subsidies. Als de regering nu even wil opletten: Nederland subsidieert zeker voor 5 miljard aan schone lucht naar Scandinavie en Belgie en wij krijgen daar dus niets voor terug. Is dat nou handig zaken doen…

  • Automobielmanagement.nl > Subsidie moet particuliere EV-koper over de streep trekken

    […] Bijkomend voordeel van de subsidie op gebruikte EV’s is dat de ex-leaseauto’s niet meteen naar het buitenland verdwijnen en daarmee ook het CO2-voordeel, zo is de verwachting. Dit gebeurde in het verleden onder andere met de Mitsubishi Outlander PHEV en Volvo V60 Twin Engine. […]

Sterke groei export gebruikte plug-in hybrides | Automotive Online

Sterke groei export gebruikte plug-in hybrides

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Sterke groei export gebruikte plug-in hybrides

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Albert Bos

    De export van PHEV’s met 5 jaar ervaring is meer dan verdubbeld. De zakelijke rijder heeft volop geprofiteerd van alle subsidies. Als de regering nu even wil opletten: Nederland subsidieert zeker voor 5 miljard aan schone lucht naar Scandinavie en Belgie en wij krijgen daar dus niets voor terug. Is dat nou handig zaken doen…

  • Automobielmanagement.nl > Subsidie moet particuliere EV-koper over de streep trekken

    […] Bijkomend voordeel van de subsidie op gebruikte EV’s is dat de ex-leaseauto’s niet meteen naar het buitenland verdwijnen en daarmee ook het CO2-voordeel, zo is de verwachting. Dit gebeurde in het verleden onder andere met de Mitsubishi Outlander PHEV en Volvo V60 Twin Engine. […]