Dossier jaar in beeld | Sammsamm pr

Redactie Redactie
• Laatste update:

Maar een interview met directeur Erik Henstra over die nieuwe strategie blijkt dan toch mogelijk, maar de pr-dame weent dat het bericht alleen voor abonnees te lezen is. Tja, dat scheelt natuurlijk aanzienlijk in het verrekende tarief voor free publicity. En dat we dan ook nog melden dat het bedrijf druk bezig is met de verkoop van Mobility Mixx, terwijl daar toch echt geen persbericht over is verstuurd, is de teleurstelling bij het pr-bureau compleet. Henstra zelf is minder moeilijk. “Op dit soort nieuws kan ik niet reageren omdat mijn reactie invloed kan hebben op lopende gesprekken. Maar we nemen wel het deelautoconcept Sammsamm vanaf volgend jaar over.” Kijk, zo kan het ook.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Dossier jaar in beeld | Sammsamm pr | Automotive Online

Dossier jaar in beeld | Sammsamm pr

Redactie Redactie
• Laatste update:

Maar een interview met directeur Erik Henstra over die nieuwe strategie blijkt dan toch mogelijk, maar de pr-dame weent dat het bericht alleen voor abonnees te lezen is. Tja, dat scheelt natuurlijk aanzienlijk in het verrekende tarief voor free publicity. En dat we dan ook nog melden dat het bedrijf druk bezig is met de verkoop van Mobility Mixx, terwijl daar toch echt geen persbericht over is verstuurd, is de teleurstelling bij het pr-bureau compleet. Henstra zelf is minder moeilijk. “Op dit soort nieuws kan ik niet reageren omdat mijn reactie invloed kan hebben op lopende gesprekken. Maar we nemen wel het deelautoconcept Sammsamm vanaf volgend jaar over.” Kijk, zo kan het ook.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.