Lamme helpt met neuromarketing
Neuromarketing legt de onbewuste drijfveren van mensen bloot; zo is te voorspellen of een reclame werkt, een product aanslaat en of een campagne zal slagen. Wie zich vanuit hersenwetenschap en psychologie verdiept in de drie basale drijfveren achter menselijk gedrag, krijgt zijn klanten aan een touwtje.
Lamme is spreker op het Automotive Dealerholding Seminar, dat op 1 dember wordt gehouden op Kasteel Groeneveld in Baarn. Overige sprekers en onderwerpen tijdens het event:
- Op het event wordt de nieuwe Automotive Dealerholding top 60 gepresenteerd. Stern is al vele jaren de onbetwiste nummer 1, maar ziet Van Mossel snel dichterbij komen.Vorig jaar bleef Stern Van Mossel nog ruimschoots voor, maar door een reeks aan overnames door Van Mossel wordt het gat steeds kleiner. Grote vraag is of Van Mossel Stern dit jaar voorbij gaat.
- Jan Schuurman (voormalig directeur Hessing) geeft een workshop bedrijfsovernames. Hij begeleidde tientallen overnametrajecten, onder andere bij de Pon Dealergroep, en weet hoe je de valkuilen (bijna 70 procent van de overnames mislukt) omzeilt.
- Martin de Boer, marketingdirecteur bij Corendon, komt vertellen over hoe de reisoperator in de afgelopen jaren uitgegroeide tot een van de meest succesvolle reisorganisaties. Volgens De Boer werkt marketing alleen als zowel de klant als medewerker gelooft in de eigen strategie. Hij heeft een rijk arsenaal aan tips-and-tricks.
Voor het Automotive Dealerholding Seminar zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Het evenement is uitsluitend toegankelijk voor directies van dealerbedrijven- en verenigingen.
Kijk hier voor meer informatie en aanmelding.
Het Automotive Dealerholding Seminar wordt mogelijk gemaakt door: