Care introduceert CareTech

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgens Van Klinken vragen complexe schades om een ander proces dan reguliere schades, bijvoorbeeld op het gebied van nazorg. Bij Caretech krijgen klanten een vast aanspreekpunt. Ook worden de auto’s na herstel op een testcircuit getest. "Bij intensief herstel voltstaat een rondje op de parkeerplaats natuurlijk niet. Uiteraard vragen we de klant of dat mag, en we noteren keurig de kilometerstand.”

Het is niet zo dat alle complexe schades die bij andere vestigingen binnenkomen, automatisch naar Zwolle worden doorgestuurd, zegt Van Klinken. “In Zwolle worden alleen dit soort schades afgehandeld, maar de andere vestigingen moeten wel bijblijven, dus is het belangrijk dat zij ook dit soort schades blijven repareren. Het center heeft dus ook een educatieve rol. “Leveren de investeringen in apparaten, routing en communicatie het gewenste rendement op? Van alles wat we daar leren, bekijken we of het ook in de reguliere vestigingen toepasbaar is.”

De complexe schades maken ongeveer 8% van de jaaromzet van Care uit.

In Automotive 19, die deze week is verschenen, leest u het complete verhaal.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Care introduceert CareTech | Automotive Online

Care introduceert CareTech

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgens Van Klinken vragen complexe schades om een ander proces dan reguliere schades, bijvoorbeeld op het gebied van nazorg. Bij Caretech krijgen klanten een vast aanspreekpunt. Ook worden de auto’s na herstel op een testcircuit getest. "Bij intensief herstel voltstaat een rondje op de parkeerplaats natuurlijk niet. Uiteraard vragen we de klant of dat mag, en we noteren keurig de kilometerstand.”

Het is niet zo dat alle complexe schades die bij andere vestigingen binnenkomen, automatisch naar Zwolle worden doorgestuurd, zegt Van Klinken. “In Zwolle worden alleen dit soort schades afgehandeld, maar de andere vestigingen moeten wel bijblijven, dus is het belangrijk dat zij ook dit soort schades blijven repareren. Het center heeft dus ook een educatieve rol. “Leveren de investeringen in apparaten, routing en communicatie het gewenste rendement op? Van alles wat we daar leren, bekijken we of het ook in de reguliere vestigingen toepasbaar is.”

De complexe schades maken ongeveer 8% van de jaaromzet van Care uit.

In Automotive 19, die deze week is verschenen, leest u het complete verhaal.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.