Van Bussel: dealer, word retailer bij ons
dealerwordtretailer.nl. Directeur Luc van Bussel: “De campagne refereert aan de woorden die Geert Vermeer uitsprak tijdens de Bovag Dealerdag: dealer, word retailer. Wij vertellen nu hoe ze retailer kunnen worden: door aansluiting bij één van onze formules. Het is een gegeven dat het werkplaatsvolume in een universele garage beter is dan bij een dealerwerkplaats. Dit is dus het moment voor dealers om zich aan te sluiten.”
Alwaysbemobile voert naast Profile Tyrecenter de concepten 1,2,3 Autoservice (voor het zakelijke segment), ABC Autoservice (voor het premiumsegment) en James Autoservice (voor het middensegment). Momenteel is ongeveer een derde van de aangesloten autobedrijven van één van de Alwaysbemobile-formules een dealer. “Ik denk wel dat het voor dealers gemakkelijker is om bij ons aan te sluiten: zij zijn gewend aan een professionele ketenstructuur. Bij ons komen ze echter in een warm bad in plaats van in de iglo die ze gewend zijn”, aldus Van Bussel.