Automotive 6: Carglass absolute big spender

Redactie Redactie
• Laatste update:

Andere partijen in de aftermarket besteden veel minder, blijkt uit het onderzoek van Adfact en Automotive. Dit heeft meerdere oorzaken. Schadeketens bijvoorbeeld staan onder druk van de verzekeraar om niet te veel landelijk te adverteren. 

Lees er meer over in Automotive Management, dossier Marketing & Retail. Abonnees kunnen de nieuwste editie van Automotive Management nu al online lezen. Vrijdag verschijnt de printversie.

Verder in het zesde nummer van 2014:

  • Een analyse van de financiële prestaties van de grote mondiale autofabrikanten;
  • Een interview met Paul de Vries, dga van Nieuweautokopen.nl;
  • De moeizame doorbraak van de zelfrijdende auto;
  • Hoe kun je Big Data inzetten om de automobilist te verleiden?;
  • Een analyse van de financiële prestaties van de top-50 dealerholdings in Nederland (inclusief rendementsoverzicht);
  • Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong;
  • Gastcolumnist Marcel van Roosmalen (oa NRC Next en Hard Gras) bezocht een dealershowroom;
  • In Eigen zaak vertelt coureur Bandi Peters over zijn nieuwe equipmentbedrijf;
  • Mercedes-Benz directeur personenauto Casper Haen staat in Nieuwe Post;
  • Een recensie van de nieuwe Citroën C4 Cactus (met 14% bijtelling).
Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.