Automotive 3: Audi-rijders meest, Fiat-rijders minst loyaal
In de nieuwe Automotive is er ook veel aandacht voor remarketing. Occasionportals domineren de advertentiemarkt, maar voelen de hete adem van meta-zoekmachines als Gaspedaal in de nek. Ook leest u een beschrijving van het remarketingproces, dat steeds meer digitaliseert.
Abonnees kunnen de nieuwste editie van Automotive Management al online lezen lezen. Vrijdag verschijnt de printversie.
Verder in het derde nummer van 2014:
- Een interview met Henk van den Helder, ceo van Hertz.
- Een verslag van de Autosalon van Genève met onder meer een interview met Ian Robertson, lid van de Raad van Bestuur van BMW.
- Het dagboek van Bovag-lobbyist Rogier Kuin.
- Exportdienstverleners hebben het afgelopen jaar hun processen ingrijpend gewijzigd. Daarbij komen enkele – al dan niet gesteund door de Belastingdienst – in een grijs gebied terecht. Zowel belastingtechnisch als zakelijk.
- Een analyse van het dealerlandschap door Ton de Wit, voormalige directeur van Louwman-captive Alcredis.
- Een verslag van een studiereis naar Shanghai. Wat valt er voor de Nederlandse Automotive daar te halen?
- Een recensie van de nieuwe Peugeot 108.
- Een overzicht van de aspiraties van dealers in schade
- In eigen zaak vertelt Albert Tulp over zijn net verworven Suzuki-dealerschap.
- Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong.