Jeroen Baars, eigenaar Rijnders Service: ‘Liever aanpakken dan mopperen’

Interview • Het speelveld van schadeherstelbedrijven verandert snel, zo weet Jeroen Baars als geen ander. Toch probeert de eigenaar van Rijnders Service in deze tijd vooral de waarden van een familiebedrijf hoog te houden.
Kim Andriessen Kim Andriessen
• Laatste update:
Jeroen Baars
(Foto: Marcel Cazemier)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Meer lezen over Jeroen Baars en Rijnders Service

Jeroen Baars, eigenaar Rijnders Service: ‘Liever aanpakken dan mopperen’ | Automotive Online

Jeroen Baars, eigenaar Rijnders Service: ‘Liever aanpakken dan mopperen’

Interview • Het speelveld van schadeherstelbedrijven verandert snel, zo weet Jeroen Baars als geen ander. Toch probeert de eigenaar van Rijnders Service in deze tijd vooral de waarden van een familiebedrijf hoog te houden.
Kim Andriessen Kim Andriessen
• Laatste update:
Jeroen Baars
(Foto: Marcel Cazemier)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Meer lezen over Jeroen Baars en Rijnders Service