Verzekeraars dupe door fraude autoruitherstelbedrijf (filmpje)

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • M

    Die ruitboeren die op parkeerplaatsen opereren zijn allemaal boeven. Heb wel eens een kaartje onder mijn ruit gevonden, met een sticker op mijn ruit bij een eerder reeds (prima) hersteld sterretje. Het zou me ook niets verbazen als ze zelf met een lifehammer rondlopen terwijl jij boodschappen aan het doen bent….

  • right to repair

    Heel vreemd dat bij Douwe Bekius alleen als ondertekst vermeld staat dat hij focwa voorzitter is. Hij is immers ook algemeen directeur bij Carglass, marktleider bij de autoschadebedrijven.Overigens herinner ik mij nog een stukje van de heer Bekius in de AM van een jaar of zeven geleden waarin hij stelde dat hij voorstander is van het actief benaderen van klanten op parkeerplaatsen.
    Door de frauduleuze handelingen van Starglass wordt nu de indruk gewekt dat alle bedrijfjes die op parkeerplaatsen werken boeven zijn. Dit is natuurlijk absoluut niet het geval en daar had ook wel even wat aandacht aan geschonken mogen worden !
    Er staan ook nu nog enkele hele nette en hardwerkende mensen hun brood op een keurige manier te verdienen op de parkeerplaatsen en het zou heel unfair zijn als door dit ene rotverhaal de verzekeringsdeuren voor hen gesloten worden, iets wat overigens al twee jaar wel aan het gebeuren is.

  • Frans van Wees

    Nou, nou nou “M”,
    “Zoals de waard is vertrouwd hij zijn klanten” Ik zou daarom niet graag uw klant willen zijn en zeker ook niet willen worden. Wat een taal zeg en waarom alleen maar “M”