Marktplaats Auto’s: Rutte is een Audi, Roemer een Opel

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Harry07

    “Roemer een Opel” tja, met Opel gaat het slecht, en de wereldwijde afzet van Opel keldert. Typerend voor Roemer?

  • van Zanten

    GroenLinks wordt veelal geassocieerd met een Fiat (51,2%): vrouwelijk en eigenwijs.

    Hmm, dat kan alleen een kerel zo opschrijven…

    En alleen D66 is blijkbaar niet in een hokje te plaatsen maar zit in het midden. Dat klopt dan ook wel weer.

  • Monique Bakx

    Klinkt als een interessante pilot voor een grootschaliger onderzoek. Automerken zouden hiermee een schat aan informatie kunnen verzamelen, en hun marketingbeleid op af kunnen stemmen, (of wijzigen als de uitslag te schokkend is). Tot nu toe dragen de meeste automerken het grijze muizen label.

Marktplaats Auto’s: Rutte is een Audi, Roemer een Opel | Automotive Online

Marktplaats Auto’s: Rutte is een Audi, Roemer een Opel

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Harry07

    “Roemer een Opel” tja, met Opel gaat het slecht, en de wereldwijde afzet van Opel keldert. Typerend voor Roemer?

  • van Zanten

    GroenLinks wordt veelal geassocieerd met een Fiat (51,2%): vrouwelijk en eigenwijs.

    Hmm, dat kan alleen een kerel zo opschrijven…

    En alleen D66 is blijkbaar niet in een hokje te plaatsen maar zit in het midden. Dat klopt dan ook wel weer.

  • Monique Bakx

    Klinkt als een interessante pilot voor een grootschaliger onderzoek. Automerken zouden hiermee een schat aan informatie kunnen verzamelen, en hun marketingbeleid op af kunnen stemmen, (of wijzigen als de uitslag te schokkend is). Tot nu toe dragen de meeste automerken het grijze muizen label.