RAI blij met Amsterdamse luchtkwaliteitsmaatregelen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • P. IJsseldijk

    Ik heb het idee dat de wethouder van Amsterdam en de directeur van de RAI vereniging niet helemaal goed nadenken. Het is al een tijdje crisis. Dat betekent dat heel veel mensen geen geld over hebben voor een nieuwe auto. Hooguit voor een leuk tweedehandsje. Dus wordt het voor die mensen onmogelijk om straks no dicht bij huis hun auto te hebben in Amsterdam. Een beetje raar. Zeker als je daar bij betrekt dat de auto al heel lang als een soort van melkkoe wordt gebruikt. Dus al die mensen betalen inmense bedragen voor wegenbelasting (inclusief provinciale opcenten), torenhoge accijns op benzine, enz. Dus hoe haal je je het in je hoofd om daar nog een s iets bovenop te zetten. Het is van de dwaze!!! Ongetwijfeld bedacht door mensen die het ruim en breed hebben. Die niet weten wat het is om elk dubeltje in deze tijd te moeten omkeren, maar toch voor hun woon/werkverkeer aangewezen zijn op een voertuig. Laten we liever de uitermate vervuilende scootertjes aanpakken. Je wilt niet eens dat er een langs je rijdt, de stank vergaat je, de walm blijf tijden hangen. Doe daar liever wat aan. Maar daar denkt de RAI maar liever niet aan, omdat hun leden die dingen maar al te graag willen verkopen.

  • Eduard Pijl

    De RAI verschilt in weinig van de hypocriete Nederlandse politiek want beide interesseren zich helemaal niet voor schone lucht. Beide zijn alleen maar geinteresseerd in geld. Iemand die maar sporadisch de auto gebruikt , en dus vervuild, kiest voor een auto zonder hoge vaste lasten. Gedwongen worden tot het kopen van jongere auto,s zal geen of nauwelijks effect hebben behalve de burger tot hogere kosten dwingen.

RAI blij met Amsterdamse luchtkwaliteitsmaatregelen | Automotive Online

RAI blij met Amsterdamse luchtkwaliteitsmaatregelen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • P. IJsseldijk

    Ik heb het idee dat de wethouder van Amsterdam en de directeur van de RAI vereniging niet helemaal goed nadenken. Het is al een tijdje crisis. Dat betekent dat heel veel mensen geen geld over hebben voor een nieuwe auto. Hooguit voor een leuk tweedehandsje. Dus wordt het voor die mensen onmogelijk om straks no dicht bij huis hun auto te hebben in Amsterdam. Een beetje raar. Zeker als je daar bij betrekt dat de auto al heel lang als een soort van melkkoe wordt gebruikt. Dus al die mensen betalen inmense bedragen voor wegenbelasting (inclusief provinciale opcenten), torenhoge accijns op benzine, enz. Dus hoe haal je je het in je hoofd om daar nog een s iets bovenop te zetten. Het is van de dwaze!!! Ongetwijfeld bedacht door mensen die het ruim en breed hebben. Die niet weten wat het is om elk dubeltje in deze tijd te moeten omkeren, maar toch voor hun woon/werkverkeer aangewezen zijn op een voertuig. Laten we liever de uitermate vervuilende scootertjes aanpakken. Je wilt niet eens dat er een langs je rijdt, de stank vergaat je, de walm blijf tijden hangen. Doe daar liever wat aan. Maar daar denkt de RAI maar liever niet aan, omdat hun leden die dingen maar al te graag willen verkopen.

  • Eduard Pijl

    De RAI verschilt in weinig van de hypocriete Nederlandse politiek want beide interesseren zich helemaal niet voor schone lucht. Beide zijn alleen maar geinteresseerd in geld. Iemand die maar sporadisch de auto gebruikt , en dus vervuild, kiest voor een auto zonder hoge vaste lasten. Gedwongen worden tot het kopen van jongere auto,s zal geen of nauwelijks effect hebben behalve de burger tot hogere kosten dwingen.