Amsterdam akkoord met tóch een milieuzone

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • bellie

    Fijn he, dat we met z’n allen voor socialisme gestemd hebben.

  • Ivar Volder NGV-Holland

    Een wat meer genuanceerde reactie dan:
    Het voor toegang blokkeren van de gegevens van de RDW, dat is pas echt een draconische en onnodige maatregel. Als je er in goed overleg samen niet uitkomt, val je terug op het recht van de sterkste. Onvergeeflijk!
    Los daarvan:
    Amsterdam mag zich nog wel eens gaan beraden op aardgas als tractie-brandstof in plaats van te wachten totdat waterstof een economisch bruikbaar/haalbaar alternatief is geworden. Misschien dat het GVB het voortouw kan nemen?

Amsterdam akkoord met tóch een milieuzone | Automotive Online

Amsterdam akkoord met tóch een milieuzone

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • bellie

    Fijn he, dat we met z’n allen voor socialisme gestemd hebben.

  • Ivar Volder NGV-Holland

    Een wat meer genuanceerde reactie dan:
    Het voor toegang blokkeren van de gegevens van de RDW, dat is pas echt een draconische en onnodige maatregel. Als je er in goed overleg samen niet uitkomt, val je terug op het recht van de sterkste. Onvergeeflijk!
    Los daarvan:
    Amsterdam mag zich nog wel eens gaan beraden op aardgas als tractie-brandstof in plaats van te wachten totdat waterstof een economisch bruikbaar/haalbaar alternatief is geworden. Misschien dat het GVB het voortouw kan nemen?