Peugeot-importeur stelt levering elektrische 208 uit

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Peugeot-importeur stelt levering elektrische 208 uit

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Lars Boelen

    Thuis of bij de baas
    5A/1 Fase = 1 kW = Thuislader op halve snelheid is 10kW/nacht is 65 km = genoeg voor 90% NL’se forensen
    10A/1 Fase = 2kW = Thuisladen met tempo = 20 kW/nacht is 130 km
    25A/1 Fase = 5kW = Snelladen, als je laat thuis bent en vroeg weg moet = 40 kWh/nacht is zat
    16A/3 Fase = 11 kW = Turboladen

    Onderweg
    50 kW = vakantieladen op een lange reis, gezonde rustpauze
    100 kW = voor mensen die een loden pijp hebben
    150 kW = standaard Tesla Tempo

    Voor hartaanval-kwekers
    300 kW = voor juniorpartners in advocatenkantoor die sparen voor een 4-voudige bypass terwijl ze rondrazen in hun Elektrische Porsche en geen tijd in rekening mogen brengen voor plaspauzes

    (Want die rijden 400 km naar een klant voor gesprek van half uur en razen dan weer 400 km terug, leuk werk)

Peugeot-importeur stelt levering elektrische 208 uit | Automotive Online

Peugeot-importeur stelt levering elektrische 208 uit

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Peugeot-importeur stelt levering elektrische 208 uit

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Lars Boelen

    Thuis of bij de baas
    5A/1 Fase = 1 kW = Thuislader op halve snelheid is 10kW/nacht is 65 km = genoeg voor 90% NL’se forensen
    10A/1 Fase = 2kW = Thuisladen met tempo = 20 kW/nacht is 130 km
    25A/1 Fase = 5kW = Snelladen, als je laat thuis bent en vroeg weg moet = 40 kWh/nacht is zat
    16A/3 Fase = 11 kW = Turboladen

    Onderweg
    50 kW = vakantieladen op een lange reis, gezonde rustpauze
    100 kW = voor mensen die een loden pijp hebben
    150 kW = standaard Tesla Tempo

    Voor hartaanval-kwekers
    300 kW = voor juniorpartners in advocatenkantoor die sparen voor een 4-voudige bypass terwijl ze rondrazen in hun Elektrische Porsche en geen tijd in rekening mogen brengen voor plaspauzes

    (Want die rijden 400 km naar een klant voor gesprek van half uur en razen dan weer 400 km terug, leuk werk)