Herwers: dubbel gevoel bij deze uitbreiding

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Ik heb een dubbel gevoel bij deze uitbreiding“, zegt Jos Herwers sr. “Ik ken Peter Koops, die man heeft toch veel betekend voor het succes van Nissan in Nederland. Ook ken ik medewerkers van het bedrijf. Daar is dit natuurlijk geen pretje voor. In dat opzicht hoop ik dat er zo snel mogelijk veel duidelijkheid komt.” 

Herwers was al langer met Nissan in gesprek en kon daarom snel schakelen. “Al onze partners weten dat we willen groeien met de merken. Nissan was daarop al met ons in gesprek gegaan.”

Herwers voegt Nissan toe aan de Hyundai-vestigingen. “Dat is simpelweg noodzakelijk. Iedereen heeft hogere verkopen per dak nodig. Maar we hechten veel waarde aan merkscheiden en merkbeleving. Je moet, zeker in deze tijd, kwaliteit uitstralen”, zegt Herwers sr.

Details
Voor Herwers blijft het voorlopig bij deze uitbreiding. “Je moet niet teveel hengels uitwerpen. Wij zijn een gezond bedrijf en dat willen we zo houden. In deze business draait het om details. Alleen dan is een goed rendement mogelijk. We willen graag groeien, maar alleen als dat gecontroleerd kan.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Herwers: dubbel gevoel bij deze uitbreiding | Automotive Online

Herwers: dubbel gevoel bij deze uitbreiding

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Ik heb een dubbel gevoel bij deze uitbreiding“, zegt Jos Herwers sr. “Ik ken Peter Koops, die man heeft toch veel betekend voor het succes van Nissan in Nederland. Ook ken ik medewerkers van het bedrijf. Daar is dit natuurlijk geen pretje voor. In dat opzicht hoop ik dat er zo snel mogelijk veel duidelijkheid komt.” 

Herwers was al langer met Nissan in gesprek en kon daarom snel schakelen. “Al onze partners weten dat we willen groeien met de merken. Nissan was daarop al met ons in gesprek gegaan.”

Herwers voegt Nissan toe aan de Hyundai-vestigingen. “Dat is simpelweg noodzakelijk. Iedereen heeft hogere verkopen per dak nodig. Maar we hechten veel waarde aan merkscheiden en merkbeleving. Je moet, zeker in deze tijd, kwaliteit uitstralen”, zegt Herwers sr.

Details
Voor Herwers blijft het voorlopig bij deze uitbreiding. “Je moet niet teveel hengels uitwerpen. Wij zijn een gezond bedrijf en dat willen we zo houden. In deze business draait het om details. Alleen dan is een goed rendement mogelijk. We willen graag groeien, maar alleen als dat gecontroleerd kan.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.