Drie nieuwe vestigingen Quick Repair Service

Redactie Redactie
• Laatste update:

Quick Repair Service ging begin dit jaar van start met twee pilot-vestigingen. “We hebben tot nu toe bewust nog geen acquisitie gepleegd”, vertelt Ruud van der Jagt, eigenaar van het concept. “Eerst wilden we zorgen dat deze vestigingen goed liepen en dat de kinderziektes eruit waren.”

Grootste obstakel in de pilot was de mindset van het personeel, vertelt Van der Jagt. “We hebben gemerkt dat de dealers moeten wennen aan universele klanten. De ondernemer is wel overtuigd van het concept, maar de baliemedewerker staat voor het merk en is niet gewend aan vreemd-merk-klanten. Toen we daar achter kwamen zijn we op locatie instructies gaan geven aan het personeel. We hebben ze uitgelegd waarom aansluiting bij een universeel concept een belangrijke bijdrage kan leveren aan het bedrijf. En dat universele klanten ook maar gewoon mensen zijn. We hebben daarvan geleerd en zullen bij de start van nieuwe vestigingen ook duidelijk overleg voeren met het personeel.”

Bij de start van het concept zei Van der Jagt binnen een jaar tien vestigingen te willen hebben. “We zijn in gesprek met nog eens vier vestigingen dus we liggen op schema. Het ziet ernaar uit dat we die tien wel gaan halen.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Drie nieuwe vestigingen Quick Repair Service | Automotive Online

Drie nieuwe vestigingen Quick Repair Service

Redactie Redactie
• Laatste update:

Quick Repair Service ging begin dit jaar van start met twee pilot-vestigingen. “We hebben tot nu toe bewust nog geen acquisitie gepleegd”, vertelt Ruud van der Jagt, eigenaar van het concept. “Eerst wilden we zorgen dat deze vestigingen goed liepen en dat de kinderziektes eruit waren.”

Grootste obstakel in de pilot was de mindset van het personeel, vertelt Van der Jagt. “We hebben gemerkt dat de dealers moeten wennen aan universele klanten. De ondernemer is wel overtuigd van het concept, maar de baliemedewerker staat voor het merk en is niet gewend aan vreemd-merk-klanten. Toen we daar achter kwamen zijn we op locatie instructies gaan geven aan het personeel. We hebben ze uitgelegd waarom aansluiting bij een universeel concept een belangrijke bijdrage kan leveren aan het bedrijf. En dat universele klanten ook maar gewoon mensen zijn. We hebben daarvan geleerd en zullen bij de start van nieuwe vestigingen ook duidelijk overleg voeren met het personeel.”

Bij de start van het concept zei Van der Jagt binnen een jaar tien vestigingen te willen hebben. “We zijn in gesprek met nog eens vier vestigingen dus we liggen op schema. Het ziet ernaar uit dat we die tien wel gaan halen.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.