AutovakRAI eindigt op 22.030 bezoekers

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • johan

    alleen de catering en de houding van de mensen van de rai bijft echt drama.
    Het wordt tijd dat v/d Most het koopt.

  • Bert

    Er moe nog verschrikkelijk veel verbeterd worden vooral op catering en Personeel Ze kunnen nog lang niet ruiken aan het Concept van van de MOST……………

  • Jan

    Inderdaad Catering was erg amateuristisch, 1e dag echt slecht eten en koud , 2e dag identiek met bijkomend probleem dat erg vroeg op de avond er geen eten meer was ( op hoeveel bezoekers wordt eigenlijk gerekend. 3e dag was goed , eten was lekker en men leerde bij, 4e dag was echter weer een probleem , zuurkool in kilo,s in de bakken, maar de worsten waren in no time op.
    Verder ben ik van mening dat het bier door standhouders eerder gehaald moet kunnen worden dan 17.00 uur. dit is voor mensen die al vanaf 11.00 uur rondlopen laat en verhoogd de gastvrijheid niet.Tevens waren de personeelsleden die de bittergarniteur moesten ronddelen erg ongemotiveerd en slecht aangestuurd. Op dag 1 kwam men de stand nog op, en dat mocht plotseling op dag 2 en 3 niet meer terwijl men op dag 4 weer de instructie had dat men wel de stand op mocht komen. Onze stand was vanaf de keuken gezien achter in de hal. De mensen begonnen te lopen vanauit de keuken en kwamen niet verder dan de helft van de hal en dan was het al op. Dus de achterste stands kregen nauwelijks iets aangeboden. Pas nadat wij eens vertelden dat ze aluminiumfolie over de schalen moesten doen en eerst door moesten lopen naar de achterkant en dan richting keuken uit serveren ging het beter, Echter moesten we dit wel elke dag vertellen want elke dag was het hetzelfde liedje. Ook het masale eten is niet bevordelijk voor de beurs . Mensen gaan om etenstijd in grote getale naar de eetzaal en de stand raken leeg. standbemanning kan echter niet weg, want men staat in dezelfde rij als het publiek, dus dat schiet niet op. Beter is om toch meer naar het concept van v.d. Most te kijken en op meerdere plekken kleine etenstentjes neer te zetten en het publiek gedurende de dag “te voeden “Dit bevorderd de doorloop op de beurs en gaat het niet met golven op en neer. Tevens kan standbemanning zich makkelijker spreiden tijdens etenstijd of eet net als het publiek mee van de kleine tentjes. dan ben je niet lang weg van de stand en kun je het maximale uit de beurs halen .
    Dus er is nog veel te leren !!. En als er ooit !! nog een volgende autovak komt moet er een sprong voorwaarts gemaakt worden en de beurs nog aantrekkelijker gemaakt worden voor bezoekend publiek. te denken is aan bussen die van verschillende plaatsen vertrekken , treincombi-kaarten, wat meer vermaak en actie

    Jan

  • kees

    wat klagen jullie nu. Volgens de heren die het kunnen weten was het een grandioos succes. Oké zijn hier en daar een paar verbeter puntjes maar een kniesoor die daar op let. Overigens hebben we de nabij gelegen eettentjes ook een paar goeie dagen bezorgd en hebben allemaal vanaf de opening tot een uurtje of vijf gezellig met collega’s kunnen bijpraten in het zonnetje. dus toppie op naar de volgende autovak.