H1: Markeur boekt 2,7 miljoen winst

Redactie Redactie
• Laatste update:

“De omzet is op peil gebleven ondanks het feit dat er een reorganisatie heeft plaatsgevonden vorig jaar waarbij onder meer het aantal saleslocaties van het Motorhuis is gekrompen”, aldus John Kruijssen, algemeen directeur van Markeur Holding.

Alle divisies hebben bijgedragen aan de verbetering van het resultaat waarbij Het Motorhuis, Multilease en Multirent ‘significant beter presteerden dan vorig jaar’. Ook het Autoschadehuis droeg positief bij maar heeft last van de dalende schademarkt en sterkere sturing door verzekeraars. De lokale schadebedrijven moeten daarom proactief op zoek naar nieuwe klanten.

De holding laat weten het tweede halfjaar van 2010 een verdergaande optimalisatie van de bedrijfsprocessen door te voeren en heeft een strategische groei op de agenda staan. “In eerste instantie gaan we de veranderingen van de afgelopen reorganisatieperiode borgen om een hogere efficiency te realiseren”, vertelt Kruijssen. “Focus is organische groei van de divisies waarbij ook groei door acquisities zeker tot de mogelijkheden behoort.”

H1: Markeur boekt 2,7 miljoen winst | Automotive Online

H1: Markeur boekt 2,7 miljoen winst

Redactie Redactie
• Laatste update:

“De omzet is op peil gebleven ondanks het feit dat er een reorganisatie heeft plaatsgevonden vorig jaar waarbij onder meer het aantal saleslocaties van het Motorhuis is gekrompen”, aldus John Kruijssen, algemeen directeur van Markeur Holding.

Alle divisies hebben bijgedragen aan de verbetering van het resultaat waarbij Het Motorhuis, Multilease en Multirent ‘significant beter presteerden dan vorig jaar’. Ook het Autoschadehuis droeg positief bij maar heeft last van de dalende schademarkt en sterkere sturing door verzekeraars. De lokale schadebedrijven moeten daarom proactief op zoek naar nieuwe klanten.

De holding laat weten het tweede halfjaar van 2010 een verdergaande optimalisatie van de bedrijfsprocessen door te voeren en heeft een strategische groei op de agenda staan. “In eerste instantie gaan we de veranderingen van de afgelopen reorganisatieperiode borgen om een hogere efficiency te realiseren”, vertelt Kruijssen. “Focus is organische groei van de divisies waarbij ook groei door acquisities zeker tot de mogelijkheden behoort.”