Opel-baas Reilly pleit voor overname Antwerpen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • erik deroost

    Reilly kan gewoon Opel niet op de rails zetten. Hem ontbreekty een gezonde visie enGM heeft er het geld niet voor. Steeds werd het voorstellen van het businessplan uitgesteld en nu mag het maar ingekeken worden als men afziet van alle mogelijke stappen voor de zware inbreuken die er in staan tegenover de Europese regelgeving.

  • J. Hillemans

    Wie zit er te wachten op een assemblageplant met alle productie overcapaciteit in West Europa?
    Het licht in de tunnel is een aanstormende trein…

  • geert jan meertens

    waarom neemt de belgische regering niet het heft in eigen handen
    zelf een automerk beginnen met componenten van gm g.m. stelt een afvloeingsregelings beschikbaar voor de 5000 werknemers gebruik dit voor de werk gelegenheid met dit beschikbare geld meot het mogelijk zijn meerdere financiers mee te krijgen
    neem als voorbeeld saab

Opel-baas Reilly pleit voor overname Antwerpen | Automotive Online

Opel-baas Reilly pleit voor overname Antwerpen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • erik deroost

    Reilly kan gewoon Opel niet op de rails zetten. Hem ontbreekty een gezonde visie enGM heeft er het geld niet voor. Steeds werd het voorstellen van het businessplan uitgesteld en nu mag het maar ingekeken worden als men afziet van alle mogelijke stappen voor de zware inbreuken die er in staan tegenover de Europese regelgeving.

  • J. Hillemans

    Wie zit er te wachten op een assemblageplant met alle productie overcapaciteit in West Europa?
    Het licht in de tunnel is een aanstormende trein…

  • geert jan meertens

    waarom neemt de belgische regering niet het heft in eigen handen
    zelf een automerk beginnen met componenten van gm g.m. stelt een afvloeingsregelings beschikbaar voor de 5000 werknemers gebruik dit voor de werk gelegenheid met dit beschikbare geld meot het mogelijk zijn meerdere financiers mee te krijgen
    neem als voorbeeld saab