Klant wil meer merken in showroom

Redactie Redactie
• Laatste update:

600 consumenten. Ernst & Young concludeert uit het onderzoek dat de consument voorstander is van meerdere merken in de showroom, graag een onderhoudscontract krijgt aangeboden en het prettig zou vinden om een werkplaatsbezoek via internet te boeken. Bovendien vindt hij privé leasen van nieuwe (bijna 50 procent) en gebruikte (25 procent) auto’s interessant.
In de komende Automotive (die 12 augustus verschijnt) kunt u meer over dit onderzoek lezen.

Ernst & Young liet het consumentenonderzoek doen ten behoeve van zijn sectorstudie Automotive na 2010. Voor die studie zijn ook gesprekken gevoerd met circa honderd vooraanstaande mensen die werkzaam zijn bij importeurs, dealers, vrije garages, schadeherstellers, fittersbedrijven, leasemaatschappijen, onderdelenleveranciers enzovoorts.

De uitkomsten van het onderzoek zullen voor het eerst worden gepresenteerd tijdens het congres Hoe haalt u 2010? dat Automotive samen met Ernst & Young op 5 oktober a.s. organiseert in Garderen. Kort samengevat zal Ernst & Young vier scenario’s schetsen die zich de komende zeven jaar kunnen ontplooien, plus de opties waarvoor de diverse partijen binnen ieder scenario kunnen kiezen.

Een aantal vooraanstaande spelers uit de autowereld zal tijdens het congres op de scenario’s plus opties reageren en hún visie geven. Bovendien zullen specialisten de invloed van een veranderend consumentengedrag en de economische ontwikkeling schetsen.

Op dit moment legt Automotive i.s.m. Ernst & Young de laatste hand aan het congresprogramma. Wilt u op de hoogte worden gehouden? Mail dan uw gegevens naar info@automotive-online.nl

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Klant wil meer merken in showroom | Automotive Online

Klant wil meer merken in showroom

Redactie Redactie
• Laatste update:

600 consumenten. Ernst & Young concludeert uit het onderzoek dat de consument voorstander is van meerdere merken in de showroom, graag een onderhoudscontract krijgt aangeboden en het prettig zou vinden om een werkplaatsbezoek via internet te boeken. Bovendien vindt hij privé leasen van nieuwe (bijna 50 procent) en gebruikte (25 procent) auto’s interessant.
In de komende Automotive (die 12 augustus verschijnt) kunt u meer over dit onderzoek lezen.

Ernst & Young liet het consumentenonderzoek doen ten behoeve van zijn sectorstudie Automotive na 2010. Voor die studie zijn ook gesprekken gevoerd met circa honderd vooraanstaande mensen die werkzaam zijn bij importeurs, dealers, vrije garages, schadeherstellers, fittersbedrijven, leasemaatschappijen, onderdelenleveranciers enzovoorts.

De uitkomsten van het onderzoek zullen voor het eerst worden gepresenteerd tijdens het congres Hoe haalt u 2010? dat Automotive samen met Ernst & Young op 5 oktober a.s. organiseert in Garderen. Kort samengevat zal Ernst & Young vier scenario’s schetsen die zich de komende zeven jaar kunnen ontplooien, plus de opties waarvoor de diverse partijen binnen ieder scenario kunnen kiezen.

Een aantal vooraanstaande spelers uit de autowereld zal tijdens het congres op de scenario’s plus opties reageren en hún visie geven. Bovendien zullen specialisten de invloed van een veranderend consumentengedrag en de economische ontwikkeling schetsen.

Op dit moment legt Automotive i.s.m. Ernst & Young de laatste hand aan het congresprogramma. Wilt u op de hoogte worden gehouden? Mail dan uw gegevens naar info@automotive-online.nl

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.