Wereld van De Jong | Aanpassen of wegwezen

Column • De autoindustrie beweegt in hoog tempo richting een agentuurmodel. De impact daarvan is enorm, want het agentuurschap vereist andere type ondernemers en medewerkers. Voor ondernemerschap, creativiteit en salesvaardigheden is veel minder plaats, voor managers des te meer. Volgens AM-columnist Arjen de Jong is het tijd voor grondige zelfreflectie voor iedereen die in de branche werkzaam wil blijven.
Arjen de Jong Arjen de Jong
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Arjen de Jong
Arjen de Jong

De Jong is voormalig directeur van BMW Nederland en tegenwoordig headhunter bij Boyden Global Executive Search. Hij geeft in elk nummer van Automotive zijn visie op de autobranche.

Wereld van De Jong | Aanpassen of wegwezen | Automotive Online

Wereld van De Jong | Aanpassen of wegwezen

Column • De autoindustrie beweegt in hoog tempo richting een agentuurmodel. De impact daarvan is enorm, want het agentuurschap vereist andere type ondernemers en medewerkers. Voor ondernemerschap, creativiteit en salesvaardigheden is veel minder plaats, voor managers des te meer. Volgens AM-columnist Arjen de Jong is het tijd voor grondige zelfreflectie voor iedereen die in de branche werkzaam wil blijven.
Arjen de Jong Arjen de Jong
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Arjen de Jong
Arjen de Jong

De Jong is voormalig directeur van BMW Nederland en tegenwoordig headhunter bij Boyden Global Executive Search. Hij geeft in elk nummer van Automotive zijn visie op de autobranche.