Wereld van De Jong | Revolutie in premium

Column • Volgens AM-columnist Arjen de Jong is het een kwestie van tijd voordat de Europese klant erachter komt wat nieuwe Chinese auto’s te bieden hebben. Volgens De Jong verandert de perceptie van wat een premium-merk is. En daar speelt de consument een belangrijke rol in.
Arjen de Jong Arjen de Jong
• Laatste update:
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Wereld van De Jong | Revolutie in premium | Automotive Online

Wereld van De Jong | Revolutie in premium

Column • Volgens AM-columnist Arjen de Jong is het een kwestie van tijd voordat de Europese klant erachter komt wat nieuwe Chinese auto’s te bieden hebben. Volgens De Jong verandert de perceptie van wat een premium-merk is. En daar speelt de consument een belangrijke rol in.
Arjen de Jong Arjen de Jong
• Laatste update:
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.