Recordaantal consumentenacties voor nieuwe auto’s

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • W d’ Argent

    Onderzoek wijst uit dat prijs weliswaar belangrijk is maar door de autobedrijven volstrekt verkeerd gebruikt worden, daarnaast wordt er gewoon teveel geld besteed aan reclame die de focus verkeerd leggen. Mag ik even herinneren aan de verkoopcijfers van de eerste twintig dagen van juli een dikke 20% onder het nivo van juli 2008 ! De oplossing ligt dichter bij dan gedacht wordt, je moet alleen anders kijken naar de markt en deze ook anders benaderen. Nieuwsgierig stuur een mail naar hypportunity@gmail.com onder vermelding van : anders kijken u ontvangt dan een korte samenvatting van het onderzoek.

Recordaantal consumentenacties voor nieuwe auto’s | Automotive Online

Recordaantal consumentenacties voor nieuwe auto’s

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • W d’ Argent

    Onderzoek wijst uit dat prijs weliswaar belangrijk is maar door de autobedrijven volstrekt verkeerd gebruikt worden, daarnaast wordt er gewoon teveel geld besteed aan reclame die de focus verkeerd leggen. Mag ik even herinneren aan de verkoopcijfers van de eerste twintig dagen van juli een dikke 20% onder het nivo van juli 2008 ! De oplossing ligt dichter bij dan gedacht wordt, je moet alleen anders kijken naar de markt en deze ook anders benaderen. Nieuwsgierig stuur een mail naar hypportunity@gmail.com onder vermelding van : anders kijken u ontvangt dan een korte samenvatting van het onderzoek.