Wereld van De Jong | Retailers krijgen de macht

Column • De eerste grote barsten in de agentuurplannen van OEM’s zijn er en het gaat niet lang duren voordat zij ook deze foute beslissing herzien, zo schrijft AM-columnist Arjen de Jong in de tweede editie van AM van dit jaar. Volgens De Jong wordt de volgende miskleun van OEM’s de integratie van de retaildistributie-organisatie.
Arjen de Jong Arjen de Jong
• Laatste update:
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Karin van den Berg – Hulshoff

    De titel ‘de macht’ grijpen is niet handig gekozen.

    Hoe wil je overkomen en wat wil je bereiken?

    Het is immers een directe uitdaging aan fabrikanten om het tegendeel te gaan bewijzen.