Geofencing levert bewijs van elektrisch rijden in milieuzone

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
Geofencing levert bewijs van elektrisch rijden in milieuzone

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Albert Mensinga

    Hybride heeft zeker toekomst en kan het gebruik ten goed komen, maar dan wel met een motor die past bij de auto. Voor een bestelauto heb je al snel 300 Nm nodig en dus een 2 liter diesel of 2 liter NA turbo. Met een elektromotor d’r bie die na 50 km uitgeput is, rij je onlogisch verder op een te kleine motor. Kan een ingevoerde route geen slimme assistentie geven? Bv brandstofmotor aan op de snelweg of boven de 60 kmh? Ik verzin maar even snel iets slims…

Geofencing levert bewijs van elektrisch rijden in milieuzone | Automotive Online

Geofencing levert bewijs van elektrisch rijden in milieuzone

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
Geofencing levert bewijs van elektrisch rijden in milieuzone

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Albert Mensinga

    Hybride heeft zeker toekomst en kan het gebruik ten goed komen, maar dan wel met een motor die past bij de auto. Voor een bestelauto heb je al snel 300 Nm nodig en dus een 2 liter diesel of 2 liter NA turbo. Met een elektromotor d’r bie die na 50 km uitgeput is, rij je onlogisch verder op een te kleine motor. Kan een ingevoerde route geen slimme assistentie geven? Bv brandstofmotor aan op de snelweg of boven de 60 kmh? Ik verzin maar even snel iets slims…