‘TCO zakelijke EV’s voordeliger dan fossiel aangedreven auto’s, ondanks regeerakkoord’

Ev-plicht • Onderzoeksbureau CE Delft pleit voor een EV-plicht voor werkgevers per 2027. Dat zorgt voor een extra CO2-reductie van 0,7 Mton, terwijl het werkgevers weinig tot geen extra kosten oplevert.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
(Foto: Fastned).

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.

‘TCO zakelijke EV’s voordeliger dan fossiel aangedreven auto’s, ondanks regeerakkoord’ | Automotive Online

‘TCO zakelijke EV’s voordeliger dan fossiel aangedreven auto’s, ondanks regeerakkoord’

Ev-plicht • Onderzoeksbureau CE Delft pleit voor een EV-plicht voor werkgevers per 2027. Dat zorgt voor een extra CO2-reductie van 0,7 Mton, terwijl het werkgevers weinig tot geen extra kosten oplevert.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
(Foto: Fastned).

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.